Zobaczcie niezwykłą prospołeczną kampanię walentynkową Swarovski!
Wprowadza Was w miłosny nastrój?
Najnowsza sesja walentynkowa Swarovski nie tylko zachwyca, ale porusza również ciekawy społeczny temat! Dzięki zaproszeniu do kampanii pięciu zróżnicowanych par, marka uczy tolerancji i pokazuje, że miłość nie zna ograniczeń – choćby ze względu na płeć. W romantycznych ujęciach zaprezentowała się Chiara Ferragni i Fedez, Malaika Firth i Nate Gill, Karlie Kloss i Andres Velencoso, Ruth Bell i Veronika Krajplova oraz Kim Willecke i Sean Dubberke. Jak łatwo zauważyć, dwie z nich to pary tej samej płci. Sama dyrektor kreatywna firmy, Nathalie Colin, powiedziała: „Miłość zwycięża wszystko i ma niejedno oblicze. Swarovski z dumą wspiera różnorodność i miłość we wszystkich jej postaciach. Z tego powodu oprócz tradycyjnego motywu serca sięgnęliśmy w tej kolekcji także po inne symbole miłości”.
Polecamy też: Narzeczony Chiary Ferragni zaprojektował kolekcję dla Bershki! Kim jest Fedez?
Co znajdziemy w kolekcji?
Kampania powstała w Nowym Jorku, a jej hasłem przewodnim jest „Love me, love me knot”. Słowa nawiązują do powiedzonka „Love me, love me not” (kocha, nie kocha) i opierają się na grze słów - po angielsku słowo „not” oznacza „węzeł”, a to jeden z symboli miłości wykorzystany w projektach biżuterii. Nathalie Colin dodała: „Źródłem inspiracji był dla mnie węzeł płaski, który symbolizuje więź trwającą przez całe życie, a jednocześnie ma w pewnym sensie uwodzicielski charakter”. Oprócz niego w kolekcji Swarovski znajdziemy bransoletki typu bangle, naszyjniki tradycyjne, chokery, a także nowatorskie ażurowe motywy serca oraz wiele fasonów odpowiednich na co dzień, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Zobaczcie urocze zdjęcia w naszej galerii!
1 z 7
2 z 7
3 z 7
4 z 7
5 z 7
6 z 7
7 z 7