Członkowie zespołu Metallica skóry zamienili na garnitury. I zostali modelami. To trzeba zobaczyć!
1 z 6
Członkowie zespołu Metallica skóry zamienili… na garnitury. Bogowie thrash metalu zostali twarzami nowej kampanii włoskiej luksusowej marki Brioni. Na eleganckich czarno-białych zdjęciach autorstwa Zackery’ego Michaela metalowcy wyglądają zupełnie inaczej niż na scenie.
James Hetfield i spółka prezentują eleganckie garnitury z szerokimi ramionami i zwężanymi taliami, oraz stylowe okulary przeciwsłoneczne. Ale daleko im od wymuskanych dandysów! Zgodnie z polityką marki, która wbrew wszechobecnym androgynicznym trendom, promuje męskość w rozumieniu tradycyjnym, żeby nie powiedzieć - staromodnym. Na metalowej scenie testosteron aż buzuje. Trudno sobie wyobrazić więc lepszych modeli niż niepokorni muzycy.
Członkom Metalliki z pewnością spodobało się, że zdjęcia z kampanii nawiązują do historii rocka - były inspirowane okładką kultowej płyty "Bohemian Rhapsody" zespołu Queen. Polubili się też z nowym dyrektorem artystycznym Brioni - Australijczykiem, Justinem O’Shea, który słynie z miłości do tatuaży i tego, że bryluje w mediach społecznościowych. Jesienno-zimowa kolekcja, którą prezentują bogowie metalu, to jego debiut jako projektanta. O’Shea nie ma kierunkowego wykształcenia - do tej pory specjalizował się w marketingu i pracował dla luksusowego sklepu internetowego MyTheresa. Ma za to prawie 100 tysięcy obserwatorów na Instagramie, status ikony miejskiego stylu i świeże spojrzenie, które z pewnością przysłuży się firmie, kojarzonej do tej pory z nieco konserwatywną elegancją.
Za nowy wizerunek Metalliki odpowiada dyrektor kreatywny Brioni, Justin O'Shea.
Brioni to firma z Rzymu z długą tradycją - powstała w 1945 roku i od lat jest bardzo ceniona na rynku. Z jej usług korzystali Richard Burton i Matthew McConaughey. Wybierał ją nawet James Bond! Agent 007 nosił garnitury Brioni w aż pięciu filmach - od „Goldeneye” do „Casino Royale”. Rewolucja w takiej marce to rzecz niełatwa, wymagająca odwagi. Justin O'Shea to więc właściwy człowiek na właściwym miejscu. Zdecydował się już na radykalną zmianę w identyfikacji wizualnej - porzucił minimalistyczne czerwone logo, którym firma posługiwała się od prawie czterech dekad, na rzecz zadziornego gotyckiego kroju pisma. Nowy znak nawiązuje wprawdzie do pierwszego oficjalnego logo Brioni, którym firma posługiwała się do lat 80-ych, ale teraz wygląda świeżo i prowokacyjnie. Zatrudnienie metalowców jako modeli to kolejny krok nowego dyrektora artystycznego, który z pewnością wprowadzi w branży mody zamieszanie.
Czy członkowie Metalliki nadają się na modeli? Przekonajcie się, oglądając zdjęcia z kampanii w naszej galerii!
Polecamy też: Kendall Jenner, Marylin Manson, Courtney Love i inne gwiazdy w nowej kampanii Marca Jacobsa
2 z 6
James Hetfield z zespołu Metallica w kampanii Brioni.
Polecamy też: „Chyba mnie dopuszczą do sceny?” - Zbigniew Wodecki na Open'erze już w piątek! Ma tremę?
3 z 6
Kirk Hammett z zespołu Metallica w kampanii Brioni.
Polecamy też: Tam się rodził rock i polskie gwiazdy. Festiwal w Jarocinie ma 36 lat! Kora wspomina: „Było ostro. To były lata 80.”
4 z 6
Lars Urlich z zespołu Metallica w kampanii Brioni.
Polecamy też: Kora, Holland, Gajos, Stańko, Olbiński. Co ich łączy? Zobaczcie ich „Drogę do mistrzostwa”!
5 z 6
Robert Trujillo z zespołu Metallica w kampanii Brioni.
Polecamy też: Lady Gaga na wybiegu u Marca Jacobsa! To był najlepszy pokaz Nowojorskiego Tygodnia Mody!
6 z 6
Zespół Metallica w kampanii Brioni.
Polecamy też: „Pociąga mnie normalność” - mówi Margaret. Ale patrząc na te zdjęcia trudno w to uwierzyć!