Reklama

Wielkie zmiany szykują się w domu mody Niny Ricci. Według najnowszych informacji, dyrektorem kreatywnym marki zostanie 26-letni Harris Reed. Jego marzenie z dzieciństwa właśnie się spełniło. Czy to nowy początek młodych kreatorów mody? Jeszcze niedawno żyliśmy tym, że Salvatore Ferragamo zatrudnił w swoich szeregach równolatka Reed’a, Maximiliana Davisa.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Nina Ricci - projektantka, która zmieniła oblicze świata mody

Nina Ricci ma nowego dyrektora kreatywnego

Od 1932 roku francuska marka Nina Ricci wyróżnia się elegancją, romantyzmem i klasą. Estetyka wiktoriańska to jednak filozofia, którą zaprezentował 26-letni Harris Reed. Jego kolekcje docenili krytycy i dyrektorzy Niny Ricci, którzy zapragnęli go w swoich szeregach. Nie trzeba było długo czekać, aby młody projektant stanął na czele marki. Jak teraz zmienią się kolekcje Ricci?

Kim jest Harris Reed?

Z pochodzenia Amerykanin, a jednak jego domem od zawsze był Londyn. Marzył o przeprowadzce do Paryża, odkąd skończył 9 lat. Od zawsze powtarzał, że to właśnie tam będzie tworzył najpiękniejsze modowe kolekcje. Jak na razie, nieźle idzie mu spełnianie marzeń. Studiował w Central Saint Martins, gdzie rozpoczął również współpracę z Harrym Stylesem i jego słynnym stylistą, Harrym Lambertem. Ta znajomość okazała się dla niego niezwykle intratna. Kolejne nazwiska, które zdecydowały się na współpracę z nim to Emma Watson, Lil Nas X oraz Emma Corrin. Aż w końcu Nina Ricci, która zaprosiła go do wymarzonego Paryża.

Czy Ninę Ricci czeka rewolucja?

Po tym, kiedy w styczniu 2022 niespodziewanie z Niny Ricci odeszli Rushemy Botter oraz Lisa Herrebrugh, wszyscy zastanawiali się, kto przejmie pieczę nad paryską marką. Harris Reed stanie na jej czele wraz z nowym dyrektorem generalnym, Edwinem Bodsonem.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Protest ekologiczny na pokazie Louis Vuitton to niejedyny taki incydent!

Jestem podekscytowany, że ​​mogę rzucić wyzwanie definicji kobiecości u sterów tak wielkiej marki – napisał Reed.

Reklama

Czekamy zatem na pierwsze kolekcje!

Reklama
Reklama
Reklama