Reklama

Marka Calvin Klein ujawniła właśnie swoją najnowszą reklamę bielizny z cyklu #mycalvins, której bohaterkami są przedstawicielki sławnego klanu Kardashian-Jenner. A dokładniej mówiąc na fotografiach możemy podziwiać: Kim Kardashian, Kylie Jenner, Kendall Jenner, Khloe Kardashian i Kourtney Kardashian. Premierowe zdjęcia uznanego fotografa Willy Vanderperre wywołały w oka mgnieniu duże poruszenie w sieci. Ale czy o takie zamieszanie marce Calvin Klein chodziło?

Reklama

Materiały prasowe

Klan Kardashian-Jenner w nowej reklamie marki Calvin Klein.

Polecamy też: Marka Calvin Klein zmienia swoje logo! Jesteście ciekawi, jak teraz będzie wyglądać?

Internauci krytykują reklamę Calvina Kleina

Internauci nie skoncentrowali się bowiem na rozważaniach, czy Kylie Jenner jest w ciąży, a zalali serwisy społecznościowe komentarzami w rodzaju „Coście zrobili z twarzą Kim Kardashian? Jest kompletnie do siebie niepodobna!”. Wiele wpisów zarzuca też marce Calvin Klein nieumiejętne użycie popularnego programu do graficznej obróbki zdjęć czyli Photoshopa. Tu oburzenie wzbudziło zwłaszcza… nienaturalnie wyglądające ramię Kim Kardashian West. Niektórzy komentujący posunęli się nawet do przypuszczeń, że żona Kanye Westa w ogóle nie była obecna na planie zdjęciowym… My zaś uważamy, że artysta tej klasy, co Willy Vanderperre nie popełniłby takich ewidentnych błędów. I może jemu i jego przyjacielowi, dyrektorowi kreatywnemu Calvina Kleina Rafowi Simonsowi o taki efekt właśnie wchodziło. Przedstawicielki klanu Kardashian-Jenner nie są przecież symbolem naturalności. I jak wielokrotnie o tym pisano, retuszują nawet swoje zdjęcia na Facebooku czy Instagramie.

Materiały prasowe

Klan Kardashian-Jenner w nowej reklamie Calvina Kleina.

Reklama


Polecamy też: Dzieci Cindy Crawford wzięły udział w najnowszej kampanii znanego projektanta! Zobaczcie, które z nich wypadło lepiej

Reklama
Reklama
Reklama