Reklama

Mission Swim to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską, najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness. O jej powstaniu informowaliśmy was latem zeszłego roku. Teraz firma Ewy Chodakowskiej może pochwalić się dość niespodziewanym sukcesem. Jakim? W kolekcji włoskiego domu Gucci na wiosnę i lato 2019 pojawił się model przypominający ten, który Mission Swim zaprezentowało... rok wcześniej. Poinformowała o tym na swoim koncie instagramowym polska marka: „Zobaczcie, co dziś znaleźliśmy! Cały czas staramy się zaskakiwać, ale tym razem #GUCCI zaskoczył nas! W tym sezonie bardzo zainspirował się naszym strojem MIA z sezonu SS18! W zeszłym sezonie nasz kostium MIA został wskazany przez międzynarodową agencję jako jeden z wyznaczników trendów na kolejny sezon. Jesteśmy dumne!!!"

Reklama

Ewa Chodakowska-specjalistka od bikini

Ewa Chodakowska, jak mało kto na się na kostiumach kąpielowych. „Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne” – mówi. Czy rzeczywiście jednak dom mody Gucci, a właściwie jego dyrektor kreatywny Alessandro Michele „zainspirował się” jej kostiumem? Przyjrzyjmy się dokładnie. Oba modele są w tym samym kolorze, mają prawie identyczny krój i duże logo. A zatem... zapożyczenie, plagiat czy przypadek? Oceńcie sami!

Instagram @missionswim
Instagram @missionswim
Reklama
Reklama
Reklama