Reklama

Dom mody Chanel zaprezentował nową kampanię na sezon wiosna-lato 2021, w której możemy podziwiać nową ambasadorkę marki! Charlotte Casiraghi, wnuczka Grace Kelly, została właśnie muzą francuskiego brandu. Jest córką Stefana Casiraghi i Karoliny, księżnej Hanoweru, a wnuczką Rainiera III i Grace, księżnej Monako, znanej wcześniej jako Grace Kelly. "Można powiedzieć, że urodziłam się w Chanel" – mówi Charlotte Casiraghi, nowa muza i rzeczniczka Chanel.

Reklama

Charlotte Casiraghi, wnuczka Grace Kelly, została nową ambasadorką Chanel

Ikona stylu, potomkini monakijskiej rodziny książęcej, twórczyni towarzystwa filozoficznego i matka dwójki dzieci od lat fascynuje francuską prasę i europejskie salony. Dziś w kolejce do monakijskiego tronu Charlotte jest na „bezpiecznym” 11. miejscu. Bardziej niż dworskie życie, interesuje ją życie pełne wrażeń.

Charlotte Casiraghi zyskała przydomek "niegrzeczna księżniczka", gdyż nigdy nie chciała podporządkować się zasadom panującym na dworze. Światowe tabloidy z jednej strony chwaliły ją za wyczucie stylu i niezobowiązującą elegancję, z drugiej krytykowały wszystko, co nie mieściło się w ramach wyobrażenia o młodej damie z wyższych sfer. Media rozpisujące się o urodzie Charlotte pomijają fakt, że za piękną twarzą kryje się intelekt. Casiraghi podobnie jak jej matka, ukończyła filozofię na Sorbonie w Paryżu.

Reklama

Potomkini monakijskiej rodziny książęcej kocha modę z wzajemnością. Na swoim koncie ma m.in. okładki francuskiego, niemieckiego, meksykańskiego Vogue'a oraz kontrakty reklamowe z Gucci czy Mont Blanc. Teraz Charlotte Casiraghi zaprezentowała kolekcję Chanel Ready-to-Wear na sezon wiosna-lato 2021. Karl Lagerfeld porównał ją kiedyś do młodej Brigitte Bardot, a jego następczyni Virginie Viard, obsadziła Charlotte w prawdziwie filmowej kampanii. Cały klip stworzony w księstwie Monako przez Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina obejrzycie poniżej:

Reklama
Reklama
Reklama