Billie Eilish w kampanii Gucci propaguje etyczną modę
Dom mody robi krok w kierunku ochrony środowiska
W najnowszej kampanii włoska marka zaprosiła do współpracy amerykańską gwiazdę pop młodego pokolenia. Wybór Billie Eilish jako twarz promującą nową kolekcję Gucci wyraźnie wskazuje na ideę kampanii - wspieranie ekologii i zrównoważonego rozwoju. Dom mody zaprezentował kultową torebkę w nowej, wegańskiej odsłonie: model Horsebit 1955!
ZOBACZ TAKŻE: Serena Williams otrzymuje nagrodę Ikony Mody CFDA Fashion Awards
Billie Eilish twarzą kampanii Gucci w trosce o środowisko
21-letnia wokalistka chętnie zabiera głos w kwestiach ochrony środowiska. Znana jest z promowania proekologicznych działań i wspierania ich. Przy okazji Billie Eilish to także trendsetterka, która już nie raz zwróciła uwagę świata swoją stylizacją. Teraz łączy siły z jednym z największych włoskich domów mody, by wspomóc etyczny rozwój branży modowej.
Ekologia definiuje nowoczesną luksusową modę
Dom mody Gucci coraz częściej wprowadza innowacje mające na celu ukierunkowanie marki na ochronę środowiska. W najnowszej kampanii zaskakuje odświeżonym ekologicznym designem kultowego modelu torebki. Nowa wersja Horsebit 1955 stworzona została z wysokiej jakości ekologicznego materiału Demetra. Bazuje on w 75% na surowcach pochodzenia roślinnego oraz nylonu pochodzącego z recyklingu. Dodatkowo dom mody pokusił się o nowoczesny, asymetryczny design torebki. Występuje ona w dwóch rozmiarach i wersjach kolorystycznych: czarnej i beżowej z charakterystycznym logo Gucci. Są one dostępne na stronie marki w cenie od 2800 do 2980 EUR (ok. 12 434 - 13 238 zł).
CZYTAJ TEŻ: Siostry Olsen w pasujących do siebie stylizacjach
Wprowadzenie jednego modelu torebki być może nie wprowadzi rewolucji ekologicznej, ale z pewnością będzie znaczącym krokiem w kierunku ograniczenia śladu węglowego, który może zainspirować także inne domy mody. Czekamy na kolejne etyczne rozwiązania marki.