Beyoncé w najnowszej kampanii marki Tiffany & Co.
Gwiazda po wypuszczeniu nowego albumu nie zatrzymuje się i podejmuje kolejny błyszczący i efektowny ruch
- Aleksandra Trendak
Beyoncé to ikona, niezwykła artystka, której każdy album budzi ogromne zainteresowanie i trwale zapisuje się na kartach historii muzyki. Nie inaczej było z najnowszą solową płytą “Renaissance”, która podbija listy przebojów, a piosenkarka nie zwalnia tempa i jest gotowa na kolejny, błyszczący i efektowny ruch, jak to ma w zwyczaju. Ikona muzyki pojawiła się w najnowszej kampanii Tiffany & Co. zatytułowanej “Lose Yourself In Love”, której przesłaniem jest celebrowanie indywidualności, miłości i uniwersalnej więzi. Jak prezentują się zdjęcia wykonane do kampanii? Kto je wykonał? Jak Tiffany & Co. ocenia współpracę z gwiazdą?
ZOBACZ TEŻ: Ten dom to cud architektury! To tu Beyoncé i Jay-Z kręcili reklamę Tiffany&Co.!
Najnowsza kampania Tiffany & Co. z Beyoncé
Beyoncé jako wieloletnia ambasadorka marki Tiffany & Co. wie jak najlepiej oddać klimat i przesłanie marki w najnowszej kampanii.
Jestem zaszczycona, że mogę jeszcze głębiej odkrywać, jak piękne są nasze związki, kiedy naprawdę je celebrujemy i znamy znaczenie miłości, jaką mamy dla siebie jako jednostek.
Powiedziała artystka w oświadczeniu dla Elle.com. Zdaniem Alexandra Arnaulta, wiceprezesa marki Tiffany & Co. ds. produktów i komunikacji, praca z piosenkarką to niezwykłe doświadczenie, a wybór jej jako twarzy najnowszych modeli biżuterii był bardzo łatwy.
Beyoncé jest inspiracją dla wielu osób, ponieważ jest ucieleśnieniem nieustraszonej kreatywności. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy kontynuować naszą współpracę drugi rok z rzędu i zapoczątkować ekscytującą, nową erę miłości.
Beyoncé pozuje i występuje w stroju z kolekcji Tiffany HardWear, stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii. Złożenie i wypolerowanie metalu, z którego wykonana jest biżuteria zajęło ponad 40 godzin, gdyż składa się z ogniw z 18-karatowego złota, które jest trzy razy większe niż standardowe stopniowane ogniwo w ofercie Tiffany. Zdjęcia wykonał świetny fotograf Mason Poole, który fantastycznie uchwycił energię Beyoncé, wykorzystał wiele ciekawych zabiegów świetlnych, między innymi dodanie flar, aby zdjęcia wydawały się bardziej vintege i nawiązywały do klimatu najnowszej płyty artystki, który był inspirowany latami 90. Efekt kampanii jest fantastyczny, artystka wygląda na niej bardzo elegancko i szykownie, co najlepiej oddaje klimat nowych produktów od Tiffany & Co.
Beyoncé to niekwestionowana ikona, która zawsze fantastycznie wychodzi na zdjęciach, lubi bawić się swoim wizerunkiem i nie boi się odważnych sesji zdjęciowych. Choć ta kampania jest dość zachowawcza i klasyczna, świetnie oddaje charakter marki jaką jest Tiffany & Co. Jak oceniacie najnowszą kampanię z udziałem Beyoncé?