Reklama

Luksusowa marka biżuteryjna Tiffany & Co. przechodzi przemianę, a częścią projektu rebrandingu jest nowa kampania z udziałem Beyoncé i jej męża Jaya-Z! Słynna piosenkarka wystąpiła na zdjęciach, reklamujących markę w biżuterii z prawie 130-karatowym diamentem Tiffany Yellow Diamond, noszonym wcześniej tylko przez trzy inne osoby (jedną z nich była Audrey Hepburn)! W ten sposób królowa Bey została pierwszą Afroamerykanką, która założyła ten słynny klejnot.

Reklama

Zobacz także: Blue Ivy Carter najmłodszą laureatką nagród Grammy. Córka Beyoncé i Jaya-Z podbije świat muzyki

Beyoncé i Jay-Z w kampanii Tiffany & Co.

Bezcenny żółty diament na długim łańcuszku, ozdobionym mniejszymi diamentami wygląda nieziemsko na szyi Beyoncé, która pozowała w nim do nowej kampanii Tiffany'ego „About Love”. Włosy gwiazdy są zebrane w niedbały kok na czubku głowy, a makijaż jest subtelny, z wyjątkiem dramatycznie umalowanych oczu. Obrysowane eyelinerem przywodzą na myśl słynny make-up Holly Golightly (Audrey Hepburn) w kultowym filmie „Śniadanie u Tiffany'ego”. Bey ma na sobie czarną suknię, która również wydaje się być współczesną wersją kreacji Hepburn.

Jay-Z pozuje do zdjęć w eleganckim czarnym smokingu. Broszka „Bird on a rock” autorstwa Jean Schlumberger, jednego z najbardziej znanych jubilerów XX wieku, który był kiedyś wiceprezesem Tiffany & Co, została przerobiona na jedyną w swoim rodzaju parę spinek do mankietów dla rapera.

Co ciekawe Carterowie pozują przed obrazem „Equals Pi” Jean-Michela Basquiata, który jest wykonany w kolorze Tiffany Blue (obraz jest częścią prywatnej kolekcji, dzieło nigdy wcześniej nie było wystawione na widok publiczny).

„Beyoncé i Jay-Z są uosobieniem nowoczesnej historii miłosnej”, zdradził Alexandre Arnault, wiceprezes ds. produktów i komunikacji Tiffany'ego. „Jako marka, która od zawsze stoi za miłością, siłą i autoekspresją, nie mogliśmy sobie wyobrazić bardziej ikonicznej pary, która lepiej reprezentuje wartości Tiffany'ego. Jesteśmy zaszczyceni, że Carterowie są częścią rodziny Tiffany'ego”, dodał.

Biorąc pod uwagę, że jest to pierwszy raz, kiedy słynna para wystąpiła razem w kampanii reklamowej, nie dziwi fakt, że dosłownie w chwilę po opublikowaniu zdjęć w światowych mediach zawrzało. I o to właśnie chodzi. Kampania rozpoczyna nową erę w Tiffany's i jest wynikiem ścisłej współpracy Carterów i marki biżuteryjnej. Kontynuując to partnerstwo, Tiffany & Co. przekaże również 2 miliony dolarów na rzecz koledży i uniwersytetów z tzw. grupy Historically Black Colleges and Universities.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama