Anja Rubik została ambasadorką francuskiej marki Boucheron
“Jestem niezwykle podekscytowana mogąc ogłosić, że dołączyłam do rodziny la Maison Boucheron jako ambasadorka marki”
- Aleksandra Trendak
Anja Rubik to niezwykła modelka i aktywistka, która podbiła wybiegi na całym świecie. Ostatnio mogliśmy oglądać ją w przepięknej kampanii zrealizowanej dla Zary, gdzie na zdjęciach oddała niezwykły ciepły klimat i minimalistyczną estetykę, którą marka przybrała do promocji swojej letniej kolekcji. Teraz Anja obwieściła swoim fanom za pośrednictwem Instagrama, że została ambasadorką marki, którą od wielu lat uwielbiała i bardzo chętnie nakładała jej biżuterię na czerwony dywan, czyli Bucheron. Jak prezentuje się najnowsza kampania “Icons”? Dlaczego marka zdecydowała się na współpracę właśnie z Anją? Jakie są efeky współpracy?
PRZECZYTAJ O: Anja Rubik w najnowszej kampanii Zary The Power of Linen
Anja Rubik nową ambasadorką francuskiej marki Bucheron
Dla marki Bucheron najnowsza kampania “Icons”, która niedawno się ukazała to niezwykła okazja rozszerzenia swojej działalności i pokazania nowego oblicza. Zdjęcia skupiają się wokół dziedzictwa założyciela Frédérica Boucherona, który jako pierwszy wielki jubiler otworzył swój butik na Placu Vendôme w Paryżu, a w swoich produktach zawsze starał się pokazać kreatywnego i wizjonerskiego ducha. Od naszyjnika ze znakiem zapytania, przez wieczne kwiaty, po kolekcję inspirowaną zwierzętami - wszystkie te kreacje odzwierciedlają niezwykłego ducha twórcy. Nic więc dziwnego, że Anja Rubik została wybrana na ambasadorkę tej marki, ponieważ jej postać jest świetnym przykładem ucieleśnienia wszystkich ważnych dla marki cech - niezwykłej siły, odwagi, ale także kreatywności i delikatności. Zdjęcia wykonane do kampanii przedstawiają modelkę w towarzystwie męskiego ambasadora - Ludwiga Wilsdorfa, zostały wykonane na historycznym placu, na którym francuski jubiler otworzył swój pierwszy butik. Dyrektor generalna Helen Polit-Duxen o wyborze na ambasadorkę Anji mówi następująco:
Anja Rubik była idealną kobietą do prowadzenia kampanii, ponieważ jest uosobieniem znacznie odważniejszej i zdecydowanej kobiecości, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej wsparcie dla spraw środowiskowych i propagowanie edukacji seksualnej w swoim rodzinnym kraju.
Dla marki szczególną inspiracją było zdjęcie supermodelki w smokingu bez koszuli i w jednym z naszyjników Boucheron ze znakiem zapytania, które pochodzi z Cannes w 2019 roku. Właśnie fakt, że Anja od lat pokazywała się w biżuterii marki był bardzo istotny, ponieważ pokazuje on silną więź i autentyczność tej współpracy. Modelka na swoim Instagramie z ogromną radością obwieściła zostanie ambasadorką francuskiej firmy jubilerskiej:
Jestem niezwykle podekscytowana mogąc ogłosić, że dołączyłam do rodziny la Maison Boucheron jako ambasadorka marki
Kampanię “Icons” dla marki zrealizował brytyjski fotograf David Sims, który stworzył przepiękne filmy i zdjęcia z udziałem Anji Rubik i Ludwiga Wilsdorfa, które można zobaczyć na platformie Boucheron oraz już niedługo na billbordach i w gazetach. Za stylizacje był odpowiedzialny świetny paryski stylista Emmanuele Alt. Modelka wyszła fantastycznie na zdjęciach i w klipach, emanuje niezwykłą elegancją i delikatnością, która jest pełna siły i odwagi. Marka poinformowała także, że kolejna sesja będzie tym razem realizowana w Chinach z udziałem azjatyckich ambasadorów - Zhou Dongyu i Lu Han. Jak oceniacie najnowszą współpracę Anji?