Agata Buzek w niepokojącej kampanii polskiej marki Nenukko! Wygląda pięknie, prawda?!
1 z 9
Nenukko prezentuje swą kampanię na wiosnę i lato 2017. Nie mogło zabraknąć w niej muzy tej polskiej marki - Agaty Buzek. Tym razem aktorka została sportretowana przez Przemysława Dzienisa. I jest to sesja dość zaskakująca, bo jesteśmy przyzwyczajeni do zgoła odmiennego ukazywania wiosny i lata. W kampanii Nenukko nie ma światła, radości, czy żywych kolorów. Zdjęcia zostały wykonane w niepokojącym półmroku. Wbrew wiosennej tradycji są przepełnione zadumą i oczekiwaniem.
Polecamy też: Polska marka Femi Pleasure prezentuje malowniczą kampanię na wiosnę 2017 i… zmienia nazwę!
Wyjątkowo zimny maj
A jaka jest sama kolekcja? Jej stylistyka nawiązuje do wcześniejszych projektów marki. Nenukko potwierdza wierność geometrycznym liniom oraz własnym zasadom proporcji i skali. Zamiast odwoływać się do kształtu sylwetki, ubrania raczej grają z jej formą tworząc nieoczekiwane napięcia i kontrasty. Dominującym kolorem w kolekcji jest czerń w towarzystwie szarości, ziemistych zieleni i pojedynczych akcentów bieli. Podstawowymi surowcami są gładkie bawełniane drelichy i popeliny zestawione z nieco lżejszymi batystami. Takiej wiosenno-letniej kolekcji (i takiej jej reklamy) naprawdę jeszcze nie widzieliśmy! Ale czy rzeczywiście, jak śpiewała Kora, czeka nas w tym roku wyjątkowo zimny maj?
Zobaczcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii!
Polecamy też: Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii marki Badura. Która lepiej wypadła?