Reklama

W sezonie wiosna-lato 2022 możemy zobaczyć wiele ciekawych kampanii, które zachwycają niezwykłą estetyką. Co ciekawe, w tym sezonie ambasadorami wielkich marek zostały w dużej mierze reprezentantki młodego pokolenia, jak Sydney Sweeney w najnowszej kampanii Miu Miu oraz Millie Bobby Brown w reklamie okularów Louis Vuitton. Odmienne perspektywy i kreatywne pomysły dyrektorów kreatywnych najważniejszych domów mody zrealizowane zostały z rozmachem przez utalentowanych fotografów, a ich efekty zachwycają. Na jakie kampanie z sezonu wiosenno-letniego 2022 szczególnie warto zwrócić uwagę?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: MET Gala 2022: najbardziej stylowe pary

Najciekawsze kampanie wiosna-lato 2022

Marka Miu Miu do współpracy zaprosiła aktorkę znaną z serialu Euforia, czyli Sydney Sweeney. Reklamowana przez gwiazdę torba Miu Wander łączy nowoczesny design, wyrafinowanie z funkcjonalnością. Jest wystarczająco wygodna, by nosić ją na co dzień, a jednocześnie stylowa. Zdobi ją metalowe logo z nazwą marki oraz mała saszetka przypięta z boku, którą w razie potrzeby w łatwy sposób można zdjąć. Główna menadżerka Miu Miu Benedetta Paruzzo zaznacza, że marka chce wzmacniać przywiązanie do swoich projektów młodego pokolenia oraz zależy jej na zaangażowaniu społecznym i wzmacnianiu przekazu, w którym ważne jest wspieranie feminizmu. Stylistką nowej kampanii była Lotta Volkova, a dyrektorką kreatywną Lina Kutsovskaya, która pracowała wcześniej z fotografem Tyronem Lebonem również nad wiosennymi zdjęciami promującymi Miu Miu.

Najciekawsze kampanie wiosna-lato 2022 Gucci

Kolejną świetną kampanią jest Gucci Love Parade: As the dream begins, we are inside, która opowiada historię z czasów, gdy mama dyrektora kreatywnego Gucci, Alessandra Michele, pracowała jako asystentka we włoskiej firmie produkującej filmy. Michelle wystylizował kolekcję w klimacie wielkiej uczty i zabawy rodem z Hollywood. Queerowy bal sfotografował Mert Alas i Marcus Piggott. Twarzami kampanii są takie gwiazdy jak Miley Cyrus, Snoop Dogg, Jared Leto.

Najciekawsze kampanie wiosna-lato 2022 Chanel

Dom mody założony przez Coco Chanel, aktualnie prowadzony przez Virginie Viard, w tym sezonie promuje najnowszy model torebki Chanel 22. Twarzami kampanii zostały Lily-Rose Depp, Whitney Peak oraz Margaret Qualley. Reżyserią zajął się słynny duet holenderskich fotografów, czyli Inez & Vindooh. Sesję Chanel dopełniają filmy z modelkami w roli głównej, przy czym każda z wizualizacji jest inną historią z odmienną scenografią. Segment poświęcony Lily Depp jest opowieścią o wyrafinowanej młodości w Los Angeles z perspektywy trzeciej osoby, Whitney Peak przywołuje uczucie tęsknoty i nieobecności bliskich, natomiast Margaret Qualley w westernowym klimacie zaprasza do trybu slow life i zachwytu nad naturą.

Reklama

Każda z kampanii jest wyjątkowa nie tylko na warstwie wizualnej i estetycznej, ale także czerpie z wielu kulturowych symboli, które intrygują i pobudzają kreatywność. Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze kampanie, które domy mody wypuściły w ostatnim czasie.

Reklama
Reklama
Reklama