Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Marka Dior po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z Robertem Pattinsonem. Brytyjski aktor wziął udział w kampanii, która światło dzienne ujrzy już 1 kwietnia 2016. Autorem sesji zdjęciowej został sam Karl Lagerfeld. Słynny projektant postawił na tradycyjną czerń i biel, która podkreśla elegancję ubrań z kolekcji jesiennej.
Dyrektor Christian Dior Couture, Sidney Toledano powiedział magazynowi "WWD" o współpracy z brytyjskim aktorem: "Zgłosiliśmy się do Roberta Pattinsona, gdy był już twarzą perfum Dior Homme. Był podekscytowany, gdy usłyszał, że będzie reklamował też modę.A gdy powiedzieliśmy mu, że fotografował go będzie Karl Lagerfeld, zareagował z jeszcze większym entuzjazmem" i dodał, że "kampania idealnie oddaje ducha Dior Homme".
Stylizacja Roberta Pattinsona w kampanii Dior Homme jest wyraźnie inspirowana Jamesem Deanem. Kraciasta koszula, charakterystyczne okulary przeciwsłoneczne, pozy, i oczywiście fryzura brytyjskiego aktora od razu kojarzą się ze słynnym "buntownikiem bez powodu". Trzeba przyznać, że ten styl idealnie pasuje do Roberta, który prywatnie nosi się podobnie, elegancko z nutą nonszalancji.
Robert Pattinson jest pierwszym celebrytą reklamującym kolekcję Dior Homme Ready to Wear. To wyróżnienie oznacza, że dom mody musi być bardzo zadowolony ze współpracy z aktorem. Przypomnijmy, że została ona nawiązana, gdy na topie była jeszcze saga "Zmierzch", w której Pattinson zagrał główną rolę, wampira amanta o imieniu Edward. Cykl już nie jest popularny. Jednak nie wpłynęło to na kontrakt aktora ze słynnym domem mody.
Robert Pattinson został twarzą perfum Dior w 2013, i od tego czasu wziął w kilku kampaniach - między innymi w pełnym erotyzmu spocie, w którym mogliśmy go oglądać w gorących scenach z modelką Camille Rowe.
W ostatniej kampanii perfum Dior Homme Intense CityRobert Pattinsonprzechadza się ulicami Nowego Jorku. A na budynkach, które mija w rytm piosenki "All I Need" L'Orange & Jeremiah Jae pojawiają się napisy niczym z internetowych motywatorów: "Życie jest krótkie", "Łam zasady (po to są)", "Wybaczaj szybko", "Śnij jakbyś miał żyć wiecznie" - cytaty z Jamesa Deana.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.