Stanowcza decyzja królowej Elżbiety II. Podjęła ważny krok w sprawie Meghan i Harry'ego!
To z pewnością pokrzyżuje parze plany...
Książę i księżna Sussex przeznaczyli tysiące funtów na promocję swojej nowej marki Sussex Royal. Małżeństwo od kilku miesięcy intensywnie planowało dalszy kierunek swojego życia, tworząc pod tą nazwą swoje konta na social mediach, fundację, a nawet stronę internetową. Królowa Elżbieta II postanowiła podjąć ważną decyzję i zadecydowała, że para nie ma prawa posługiwać się nazwą "Royal". Co na to Harry i Meghan? Nie będą zadowoleni...
Królowa zakazuje korzystania z nazwy Sussex Royal
Odkąd Meghan i Harry na początku stycznia ogłosili, że zamierzają zrezygnować z pełnienia królewskich funkcji, małżeństwo usunęło się w cień. Nie pojawiają się publicznie, unikają udzielania wywiadów. Niewiele wiadomo także o ich przyszłych projektach. Nieoficjalnie mówi się, że pracują nad własną fundacją i nowymi projektami, które zapewnią im źródło utrzymania. Książęca para musi jednak zmierzyć się teraz z ogromnym wyzwaniem. Zdaniem królowej i starszych członków rodziny królewskiej, Meghan i Harry nie powinni dłużej korzystać z nazwy „Sussex Royal” w swoich projektach. Nie należą już do rodziny królewskiej, więc używanie w nazwie słowa Royal jest po prostu nie na miejscu.
Sussex Royal marka warta miliony
Niestety, książęca para Sussex wydała tysiące funtów na stworzenie własnej marki sygnowanej nazwą Sussex Royal. Już jakiś czas temu zastrzegli sobie znak towarowy Sussex Royal, a we wniosku wyjaśniającym swoją decyzję wymienili szereg przedmiotów i usług, które mogłyby powstawać pod tą marką. Na liście znalazły się m.in. notatniki, kalendarze, magazyny, pocztówki, książki (Meghan ma na koncie już własną kucharską książkę), ale także materiały promocyjne i kampanijne, prowadzenie zbiórek, odzież (Meghan stworzyła w końcu własną markę ubrań!) oraz usługi z zakresu pomocy społecznej, doradztwo i pomoc prawną czy zajęcia sportowe i wykłady.
Zakaz używania nazwy Sussex Royal pokrzyżuje parze plany. Małżeństwo nie tylko ma takie konto na Instagramie, ale zainwestowało także tysiące funtów w stronę internetową. Brytyjscy dzienikarze zaznaczają, że decyzja została już podjęta przez królową, ale zarówno strona, jak i Instagram pary wciąż pozostał w niezmienionej formie.
Jak na razie trudno powiedzieć, kiedy para zamierza zmienić nazwę. „Pod wieloma względami było to nieuniknione. Na pewno decyzja królowej jest dla pary trudna, w końcu zainwestowali w nią wiele pieniędzy. Królowa nie miała jednak wyjścia. Oryginalny plan Sussexów by być "półroyalsami", nigdy nie mógł się sprawdzić”, pisze serwis cytując swojeg informatora.
Nieoficjalnie mówi się, że nowa fundacja Meghan i Harry’ego wystartuje już w kwietniu 2020 roku. Małżeństwo już podjęło współpracę z Uniwersytetem Stanford i jak podają brytyjskie media, chcą wzorować się na organizacjach stworzonych m.in. przez małżeństwo Gatesów czy Obamów. Czy właśnie wtedy zdecydują się ogłosić nową nazwę? Pozostaje nam śledzić tę sprawę na bieżąco. Z niecierpliwością czekamy na informację o nowej marce pary!