Małgorzata Socha padła ofiarą oszustwa. Aktorka ostrzega fanów: „nie wchodźcie w linki”
Przypadek Małgorzaty Sochy nie jest jedyny
Reklamy bywają bardzo różne, i całkiem normalne jest, że gwiazdy promują wybrane przez siebie produkty. To oczywiste, że znana twarz przyciągnie więcej odbiorców, na co liczą firmy. I nie ma w tym nic złego, o ile nie jest to oszustwo. Coraz więcej popularnych osób ujawnia, że są ofiarami takich przekrętów, a swoim wizerunkiem reklamują rzeczy, o których nie mają pojęcia. O mało sympatycznej sytuacji poinformowała fanów Małgorzata Socha. Aktorka ostrzegła, że to, co pojawia się w sieci, nie ma z nią nic wspólnego.
Małgorzata Socha ofiarą oszustwa. Ostrzega fanów
Chociaż Małgorzata Socha dba o prywatność, są sprawy, którymi dzieli się z fanami na swoich portalach społecznościowych. Aktorka znana jest między innymi z tego, że od lat promuje zdrowy styl życia, więc do sieci wrzuca zdjęcia z treningów, a także poleca produkty, które jej się podobają. Jedna z firm wykorzystała fakt, że gwiazda BrzydUli kojarzona jest z takim podejściem do zdrowia i ma spore grono wielbicieli.
Jak się okazuje, wizerunek Małgorzaty Sochy został bezprawnie wykorzystany do promowania produktu na odchudzanie. „Waga spadła z 98 do 68, pić tylko rano”, brzmi podpis pod zdjęciami. Aktorka ostrzegła internautów, aby nie dali się zwieść i nie wchodzili na te strony. „Uwaga!!! Te reklamy nie są prawdziwe. Nie klikajcie w nie, nie wchodźcie w linki. Te firmy bezprawnie wykorzystały mój wizerunek”, napisała.
Obserwatorzy gwiazdy w komentarzach zaznaczają, że „nawet jakby ktoś bardzo by chciał, to nie uwierzy w wagę 98 kg”. Padają również pytania, czy „naprawdę ktoś się na to nabiera”, a także opinie, że na pierwszy rzut oka widać, że to nieudany fotomontaż. Niektórzy zaznaczają, że stosowanie takich suplementów może być niebezpieczne.
ZOBACZ: Koronawirus pokrzyżował plany twórców BrzydUli. Jak wygląda praca na planie w dobie pandemii?
Małgorzata Socha w sesji dla magazynu VIVA!, grudzień 2020
Gwiazdy ofiarami oszustwa. Firmy wykorzystują ich wizerunek
Nie jest to pierwszy raz, kiedy znana osoba pada ofiarą takiego oszustwa. „Magiczne” środki na odchudzanie „promowały” na przykład Martyna Wojciechowska i Anna Mucha, wizerunek Agnieszki Chylińskiej wykorzystano do oszustw finansowych, a Agata Młynarska była „twarzą” leku dla jelit. „Jest to przestępstwo”, zaznaczyła dziennikarka, odnosząc się do takich reklam.
ZOBACZ: Policja zajęła się sprawą Agnieszki Chylińskiej. Artystka padła ofiarą oszustwa
Takie sprawy należy nagłaśniać, ponieważ nigdy nie wiadomo, co kryje się w takich produktach. Skoro promowane są fałszywymi zdjęciami, to i same w sobie mogą być szkodliwe. Zanim więc uwierzymy, że ktoś znany rzeczywiście promuje jakiś środek, warto to sprawdzić.
Źródło: WP, Dzień Dobry TVN
Małgorzata Socha w sesji dla magazynu VIVA!, grudzień 2020