Reklama

Virgil Abloh, twórca kultowej marki Off-White został dyrektorem kreatywnym męskiej linii Louis Vuitton w marcu tego roku. Od tego czasu w napięciu oczekiwano na jego pierwszą kolekcję dla tego paryskiego domu mody. Projektant nie zwiódł oczekiwań, a jego debiutancki pokaz już został uznany za jedno z najbardziej efektownych (a według innych - efekciarskich) wydarzeń sezonu.

Reklama

Zacznijmy od miejsca. Prezentacja miała miejsce w paryskim Jardin de Palais Royal. W jednej z alei królewskiego ogrodu powstał gigantyczny, tęczowy wybieg. Po obu jego stronach zasiadły dziesiątki gwiazd, a wśród nich m.in. Kim Kardashian, Kanye West, Rihanna, Kylie Jenner, Naomi Campbell, Bella Hadid i japoński artysta, twórca przebojowej kolekcji Louis Vuitton Takashi Murakami. A tuż za ich plecami stały… setki studentów szkół artystycznych zaproszone na pokaz przez samego Virgila Abloha. Wszyscy ubrani w T-shirty w kolorach tęczy.

Reklama

Ciekawie było również na wybiegu. Najnowsze, monochromatyczne, ale też pełne psychodelicznych wzorów streetwearowe ubrania z kolekcji na wiosnę 2019 prezentowali m.in. muzycy Kid Cudi, Dev Hynes, Steve Lacy, Playboi Carti i modele z najrozmaitszych części świata. Aby podkreślić jak ważna dla Virgila Abloha jest różnorodność i wielokulturowość, każdy z gości otrzymał mapę, na której zaznaczono miejsca skąd pochodzą osoby występujące na wybiegu. A jak wyglądały nowe akcesoria (czytaj: torby), z których słynie Louis Vuitton? Jesteśmy pewni, że futurystyczne modele z industrialnymi akcentami, które zaprezentowała Virgil Abloh będą się sprzedawały znakomicie. A oto przecież w tym biznesie najbardziej chodzi!

Reklama
Reklama
Reklama