Reklama

Do tej pory Małgorzata Rozenek-Majdan wydała pod swoim nazwiskiem aż siedem książek. Wszystkie jednak dotyczyły tematy organizacji domu, przyjęć, ślubów itp… Najnowsza publikacja dotyczy z kolei ważnego, społecznego tematu, jaki jest metodą in vitro. Gwiazda nie ukrywa, że jej synowie przyszli na świat właśnie dzięki sztucznemu zapłodnieniu…

Reklama

Książka In vitro. Rozmowy intymne Małgosi Rozenek-Majdan

Swoim kolejnym sukcesem wydawniczym Małgorzata Rozenek-Majdan podzieliła się z wielbicielami poprzez Instagram. Jak wyglądała praca nad książką? „Długie poszukiwania bohaterów, kilkanaście spotkań, kilkadziesiąt godzin rozmów, wiele łez, radości, śmiechu oraz smutku... Jestem dumna z tego, że książka „In vitro. Rozmowy intymne” właśnie ujrzała światło dzienne. Jestem szczęśliwą mamą dwóch wspaniałych synów. Nie byłoby ich ze mną, gdyby nie pomoc lekarzy. Gdyby nie In vitro”, zaczęła swój post Rozenek-Majdan.

Gwiazda TVN wyjaśniła też, co dokładnie przeczytamy w książce. Do zostania częścią publikacji zostali zaproszeni specjaliści różnych dziedzin. „Dyskusja wokół tego tematu wciąż rodzi niezdrowe emocje, powiela krzywdzące stereotypy, służy jako narzędzie walki politycznej. Dzięki ginekologom, seksuologom, embriologom oraz księdzu dominikanowi przedstawię Wam całą prawdę o tej procedurze. Kilkakrotnie przeszłam procedury In vitro, i tak jak tysiące kobiet, mających problem z zajściem w ciąże, znam radość sukcesu i smutek porażki. Nie mogę dłużej milczeć. Czuję, że razem z innymi rodzicami mam obowiązek zabrać głos”, napisała żona Radosława Majdana.

Reklama

Oficjalna premiera nowej zaplanowana jest na maj, ale już teraz ruszyła przedsprzedaż, w której każdy może sobie zarezerwować swój egzemplarz. Podobnie jak fanki Małgosi gratulujemy jej odwagi potrzebnej do podjęcia tematu in vitro. Mamy nadzieję, że publikacja pozwoli raz na zawsze obalić wszystkie mity dotyczące tego kontrowersyjnego dla niektórych tematu. Przeczytacie książkę In vitro. Rozmowy intymne?

Mateusz Stankiewicz/AF Photo
Reklama
Reklama
Reklama