Reklama

Reklama

Ubiegłoroczny spot Allegro okazał się ogromnym sukcesem dla marki. Nic dziwnego, że władze firmy postanowiły kontynuować rozpoczętą w ubiegłym roku tradycję. Tegoroczna kampania, która ma zacieśnić współpracę pomiędzy sklepem internetowym a Szlachetną Paczką, już podbija internet!

Zobacz też: Nowa reklama Allegro wzrusza do łez. Sprawdź, dlaczego

Świąteczny spot Allegro

W ramach tegorocznej kampanii świątecznej wyprodukowano kilkuminutową etiudę „Talizman”. Akcja nie jest osadzona w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie, a rozgrywa się na przestrzeni wielu miesięcy. Bohaterem spotu jest chłopiec o imieniu Marcel, który pewnego dnia dostaje od swojego taty amulet. Z czasem odkrywa niezwykłą moc otrzymanego prezentu. Tegoroczny spot trafił do sieci 19 listopada i w ciągu dwóch dni miał 400 tys. wyświetleń!

- Od dawna marzyłem, aby połączyć siły Szlachetnej Paczki z Allegro. Wspólny projekt oparty na technologicznym potencjale tych dwóch organizacji sprawi, że jeszcze więcej osób będzie mogło zaangażować się społecznie. Chcemy pracować, by każdego dnia świat stawał się choć odrobinę lepszy - mówi ks. Jacek „WIOSNA” Stryczek, założyciel Szlachetnej Paczki.

Dziadek z kampanii Allegro

Głównym bohaterem ubiegłorocznej reklamy Allegro był starszy mężczyzna. Bohater reklamy zamawia przesyłkę, serfując po sklepie internetowym. W rolę starszego pana wcielił się aktor, Robert Mazurkiewicz. Kurier dostarcza mu paczkę, w której znajduje się książka do nauki języka angielskiego „English for Beginners’’. Starszy mężczyzna zamawia ją, by móc porozmawiać z wnukiem mieszkającym na Wyspach Brytyjskich. Ubiegłoroczny spot miał 14 mln wyświetleń na YouTubie.

Zobacz też: Najlepsza reklama świąteczna? O dziadku z Allegro pisze „Financial Times’’

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama