Bank zablokował jej konto, nie ukrywa żalu. Gorzko grzmi o tym, co ją spotkało
Bank już skomentował aferę
Wczoraj wieczorem Katarzyna Cerekwicka opublikowała niezwykle poruszający wpis, w którym opowiedziała o problemach z bankiem. Okazało się wówczas, że zablokowano kartę wokalistki. Piosenkarka postanowiła podzielić się swoimi doświadczeniami z obserwatorami.
Katarzyna Cerekwicka o problemach z bankiem
Katarzyna Cerekwicka wczoraj wieczorem napisała wprost: „Zwracam się z reklamacją dotyczącą państwa działań w zakresie blokowania mojej karty płatniczej oraz konta firmowego z rzekomych powodów bezpieczeństwa. Robię to publicznie, ponieważ nie mam już ani przestrzeni, ani cierpliwości, aby ponownie kontaktować się z państwa infolinią!", zaczęła wpis.
W kolejnej części posta dodała, że od 27 grudnia bezskutecznie podejmuje próby wyjaśnienia sytuacji. „Uważam, że jest to sytuacja niedopuszczalna i skandaliczna, a sposób, w jaki państwa bank zarządza tego typu sytuacjami, daleko odbiega od standardów profesjonalizmu", grzmi artystka.
Ulubienica publiczności podkreśliła również, że nie ma żadnych powodów, przez które jej konto mogłoby zostać zablokowane. Co więcej, trudno jest wyjaśnić sytuację, gdyż kontakt z bankiem jest utrudniony. „Państwa system, zamiast chronić, uniemożliwia normalne funkcjonowanie. [...] Z tego co wiem, nie jestem pierwszą ani ostatnią osobą, która napotkała podobny problem. Państwa bank boryka się z tego rodzaju sytuacjami od co najmniej roku, co wskazuje na systemową nieskuteczność i brak realnych działań naprawczych", pisze.
CZYTAJ TEŻ: Kasia Cerekwicka: „Czułam, że wcale dzięki moim sukcesom nie jestem szczęśliwsza”
Bank odpowiada na zarzuty Katarzyny Cerekwickiej
Kolejnego dnia serwis Plejada.pl postanowił skontaktować się z biurem prasowym banku Santander. „Szanowni Państwo, ze względu na tajemnicę bankową nie udzielamy informacji o klientach. Przykładamy ogromną wagę do bezpieczeństwa, stosujemy zaawansowane narzędzia ochrony. Przepraszamy, jeżeli czasem wiążą się z tym pewne niedogodności. Generalnie, w przypadku blokady karty z powodów bezpieczeństwa wysyłamy sms z informacją o blokadzie karty i o tym, w jaki sposób można ją odblokować", czytamy w odpowiedzi banku.
Źródło: Plejada.pl.
CZYTAJ RÓWNIEŻ: Żora Korolyov we wspomnieniach Kasi Cerekwickiej. „Był facetem z pasją i do tańca, i do życia”