Ta inicjatywy powstała, by kobiety na nowo odkryły w sobie siłę do działania i zmieniania świata. Pretekstem do jej stworzenia był ranking Światowej Organizacji Zdrowia, która podała, że Polki są na ostatnim miejscu, jeśli chodzi o samoakceptację. Jej pomysłodawczynią jest Joanna Przetakiewicz. Dlaczego tak bardzo chciała utworzyć ruch Era Nowych Kobiet?

Reklama

„Największym faktorem szczęścia i długiego, zdrowego życia jest przynależność do grupy. Co do tego są zgodni wszyscy naukowcy świata, i właśnie tego kobietom ogromnie brakuje. Docenienia, zauważenia, zrozumienia, wysłuchania, troski i bliskości. Satysfakcji pomagania. Każda, nawet drobna wspólna inicjatywa w dobrej intencji, zmienia nasz świat na lepszy”, podkreślała w niedawnym wywiadzie z Beatą Nowicką.

Zaznaczyła, że dzięki spotkaniom, kobiety zyskują nie tylko okazję do dzielenia się swoimi doświadczeniami, lecz także podejmują dialog międzypokoleniowy!

„Ostatnim trendem na naszych spotkaniach są matki z córkami. U nas tak cudownie się dzieje, że zacierają się różnice pokoleniowe i to jest symbol nowej ery. Dokładnie to samo mam ze swoimi synami. Zawsze świetnie czujemy się we wspólnym towarzystwie, ja z ich przyjaciółmi, oni z moimi. Millennialsi i kolejna generacja około pięćdziesiątki. Kiedy do nas przychodzą mamy z córkami, często zastanawiam się, która to mama, a która córka”, relacjonowała Joanna Przetakiewicz.

Zobacz naszą relację z wyjątkowego wydarzenia, które odbyło się w siedzibie Edipresse Polska. Na spotkaniu pojawiły się kobiety w różnym wieku, która mają jeden cel - zmienić świat na lepsze!

Zobacz także

Event zorganizowały i wspierały firmy: Edipresse Polska, Era Nowych Kobiet, Jenuesse Global, Polki.pl, Fundacja Polki Mogą wszystko i restauracja N31, Mokobelle, Barwa cosmetic, La Mania, Flower Store, Celebrity, Wine Aveneu i prelegentki: Joanna Przetakiewicz i Dominika Nawrocka.

Reklama

Przy okazji prezentacji uczestniczki spotkania Ery Nowych Kobiet poznały nowy, autorski projekt wydawnictwa Edipresse - Polki mogą wszystko. Fundacja oparta jest na zaangażowaniu profesjonalistów oraz mediów we wspieraniu poczucia własnej wartości. Fundusze na rzecz podopiecznych chcemy pozyskiwać w oparciu o system Jeunesse. Edipresse kładzie też duży nacisk na rozwój przydatnych kompetencji i budowę bezpieczeństwa finansowego wśród Polek, o czym edukowała za sceny Dominika Nawrocka z portalu Kobieta i pieniądze. Naszym projektem chcemy również zwrócić uwagę na fakt, że kobiety mogą wspierać się współpracując razem dla budowy bezpieczeństwa finansowego. „Biznesowe przyjaciółki " to hasło, które chcemy zmienić w rzeczywistość.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama