Reklama

Wodecki Twist Festival, który w nowych aranżacjach pokazuje jak utwory Zbigniewa Wodeckiego są uniwersalne i ponadczasowe zaskakuje w tym roku wyjątkową współpracą, która łączy sztukę, modę i muzykę. Do wspólnego projektu zaproszono znanego grafika i plakacistę Andrzeja Pągowskiego oraz Annę Borowską z marki modowej QПШ Robert Kupisz. Efektem tej współpracy jest limitowana linia koszulek, na których pojawi się wizerunek samego Wodeckiego.

Reklama

Moda spotyka legendy

Marka QПШ, jest synonimem nowoczesnej mody, która czerpie inspiracje z historii, sztuki i kultury. Kolekcja LEGENDS, której częścią są koszulki z wizerunkiem Wodeckiego, jest kontynuacją filozofii marki, nawiązującej do największych ikon polskiej popkultury. Projekty te są idealnym połączeniem tradycji i współczesności, co stanowi o ich unikatowym charakterze, mówi Anna Borowska współwłaścicielka i współtwórczyni marki. Cieszę się, że do współpracy udało się zaprosić Andrzeja Pągowskiego artystę, którego plakaty i grafiki od lat zachwycają odbiorców w Polsce i za granicą. Jego unikalny styl, łączący w sobie elementy sztuki użytkowej i współczesnej, doskonale wpisuje się w charakter festiwalu, który ma na celu uhonorowanie twórczości Wodeckiego. Pągowski przygotował specjalne projekty graficzne, które zdobią koszulki festiwalowe, oddając hołd legendzie polskiej sceny muzycznej.

Reklama

W ramach tegorocznego festiwalu limitowana kolekcja koszulek z wizerunkiem Zbigniewa Wodeckiego stanie się dostępna dla fanów. To nie tylko pamiątka, ale i wyraz szacunku dla artysty, który swoją muzyką zainspirował pokolenia. Kolekcja ta, dzięki współpracy z Andrzejem Pągowskim i marką QПШ, nabiera wyjątkowego, ekskluzywnego charakteru.

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama