Reklama

Początek roku zawsze oznacza jedno – mówimy „bye, bye” starym trendom, a witamy nowe! Nie da się ukryć, że panująca na świecie sytuacja wpłynęła też na nasze urodowe przyzwyczajenia. Mniej się malujemy, a mocniej stawiamy na pielęgnację. Wymyślne konturowanie a la Kim Kardashian zostało wyparte przez bardziej naturalny look. Nic dziwnego, że najgorętszym trendem na rok 2021 jest właśnie skinification!

Reklama

Trend 2021: skinification

Jak zdradziła nam Aga Wilk, make-up artist marki L’Oréal Paris, skinification to trend na makijaż pielęgnacyjny. Ściślej ujmując – jest to połączenie kolorowych kosmetyków z pielęgnacją w jeden multifunkcyjny produkt. Kosmetyki do makijażu nadal spełniają swoją pierwotną funkcję, jednak zostały wzbogacone o nawilżające i odżywcze właściwości. Dzięki temu podczas noszenia makijażu pielęgnujemy naszą skórę! Brzmi rewelacyjnie, prawda? Marką, która oferuje produkty wpisujące się w trend skinification jest oczywiście L’Oréal Paris. Aga Wilk pokazała nam swoje dwa ulubione kosmetyki tej znanej francuskiej marki, które każda z nas powinna mieć w swojej łazience!

Mat.prasowe

Na zdjęciu: Aga Wilk, make-up artist marki L’Oréal Paris

Podkład True Match od L’Oréal Paris

Podkład True Match od L’Oréal Paris to znany i uwielbiany przez kobiety produkt, który jest na rynku już od wielu lat. True Match to serum zamknięte w podkładzie, ponieważ zawiera aż 80% nawilżającego, pielęgnującego kompleksu z kwasem hialuronowym Kosmetyk jest tak nawilżający, że idealnie łączy się ze skórą i poprawia jej jakość w 2 tygodnie.*

„Zawarty w podkładzie kwas hialuronowy jest widoczny na skórze. Buzia wygląda na zdrową i wypoczętą” – Aga Wilk.

Mat.prasowe

Co więcej, dzięki składnikom pielęgnacyjnym zawartym w podkładzie będzie dobry zarówno dla młodych dziewczyn, jak i dojrzałych kobiet. Tak samo sprawdzi się do skóry tłustej, mieszanej, suchej, a nawet wrażliwej. Warto wspomnieć o bogatej gamie kolorystycznej podkładów True Match. W Polsce jest dostępnych aż 20 odcieni, które dodatkowo rozdzielone są na podtony – ciepłe, neutralne, chłodne. Pokład doskonale wtapia się w skórę i daje niezwykle naturalny efekt. Jeśli kiedyś miałaś problem ze znalezieniem idealnie pasującego podkładu do twojej karnacji, teraz na pewno się to zmieni!

Korektor True Match Eye Cream In A Concealer od L’Oréal Paris

Kolejnym produktem wpisującym się w trend skinification jest korektor True Match Eye Cream In a Concealer, czyli krem pod oczy w korektorze. Brzmi zaskakująco? Ale to prawda! Pielęgnująca formuła została wzbogacona o 0,5% czystego kwasu hialuronowego oraz witaminę C. Jak potwierdzają badania dermatologiczne, po 8 tygodniach stosowania zmarszczki stają się mniej widoczne, a skóra wokół oczu zauważalnie wygładzona. Korektor zawiera mineralne pigmenty i perłowe składniki odbijające światło, dzięki czemu możesz natychmiastowo rozświetlić skórę pod oczami. Cienie stają się mniej widoczne, a cera pełna blasku!

Mat.prasowe

Warto podkreślić, że miękki pędzelek jest niezwykle delikatny oraz precyzyjny. Potwierdza to Aga Wilk, która jest wielką fanką tego korektora!

„Super fajny i łatwy w aplikacji! Dodatkowo świetnie się blenduje ciepłym opuszkiem palca” – zdradza make-up artist L’Oréal Paris

Wirtualne Testery

Z powodu pandemii testowanie nowych kosmetyków w drogeriach zostało mocne utrudnione. Jednak i na to marka L’Oréal Paris znalazła sposób:). Jeśli wejdziecie na stronę www.lorealparis.pl/vto, znajdziecie wirtualną „przymierzalnie” kosmetyków! To innowacyjne narzędzie pozwala na „wypróbowanie” produktów do makijażu w bardzo realistyczny sposób. Działa na zasadzie instagramowych lub snapchatowych filtrów. Jedyne co musisz zrobić, to przesłać swoje zdjęcie lub włączyć kamerkę, a następnie zaznaczyć produkt, który chcesz przetestować. Masz do wyboru podkłady (w tym wszystkie odcienie fluidu True Match), pomadki, tusze do rzęs, a nawet… farbę do włosów! Dzięki temu będziesz mogła sprawdzić, czy rudy to twój kolor, a może lepszy jest kasztanowy brąz? Pomadka w czerwonym odcieniu czy jasnym różu? W realnym życiu trudno jest wypróbować na raz tyle kosmetyków, a tutaj ogranicza cię tylko twoja fantazja:). Jednak chcieliśmy was ostrzec – to naprawdę wciąga!

*(*Test samooceny, 103 kobiety)

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki L’Oréal Paris

Reklama
Reklama
Reklama