Reklama

Zaproszeni dziennikarze i influencerzy mieli okazję przetestować pielęgnacyjne nowości marki – THE REMODELLING LIFT EXPERTS oraz zapoznać się z zapachami kolekcji perfum L’ART DU PARFUME. Tym razem marka zdecydowała się na zmianę koncepcji wydarzenia i prezentację nowości podczas panelu dyskusyjnego, do którego zaproszone zostały ambasadorki kampanii Malwina Wędzikowska, Martyna Grzenkowicz i Ewelina Krasoń.

Reklama

Dominika Eisenberg – product & training director EISENBERG Paris przywitała gości oraz poprowadziła panel dyskusyjny, podczas którego rozmówczynie – Malwina Wedzikowska (@malwinawedzikowska), Ewelina Krasoń (@ewelinakrason) oraz Martyna Grzenkowicz (@peachee.me) opowiedziały o działaniu nowości, ich składzie, konsystencji oraz produktach, bez których nie wyobrażają sobie wyjścia z domu, podzieliły się swoimi tipami pielęgnacyjnymi i makijażowymi. Goście mogli również przedpremierowo obejrzeć film prezentujący międzynarodową kampanię marki EISENBERG Paris.
Szkolenie merytoryczne poprowadziła Patrizia Mazzitelli – product & training director EISENBERG Paris. W jej wypowiedzi nie mogło zabraknąć informacji o opatentowanej na całym świecie formule Trio-Moléculaire®, odkryciu zaawansowanych badań José Eisenberga. Formułę Trio-Moléculaire®, by zdynamizować kapitał młodości, połączono w nowych produktach z nadzwyczajnym koktajlem składników aktywnych: Wyciągiem z Zielonej Herbaty, Peptydami Ryżu i Olejem z Pestek Winogron oraz składnikami dedykowanymi danemu produktowi. THE EYE SERUM (nowość) ukierunkowane jest na 4 oznaki starzenia się okolicy oczu! Zapewnia doskonałe działanie liftingujące, nawilżające, odblokowujące i niwelujące oznaki zmęczenia. Pomaga w redukcji sińców, korekcji opadających powiek i kurzych łapek, poprawia także mikrokrążenie. Druga nowość – FIRMING REMODELLING CREAM zapewnia doskonały efekt ujędrniającego i odbudowującego liftingu! Jego lekka, choć odżywcza formuła pomaga zredukować zmarszczki, wygładzić, rozświetlić i poprawić owal twarzy.

Reklama

Po części oficjalnej zaproszeni goście mogli zapoznać się z produktami i dowiedzieć się o nich więcej bezpośrednio od przedstawicieli marki oraz ambasadorek.

Reklama
Reklama
Reklama
Loading...