Reklama

Do niedawna widok mężczyzny w pełnym makijażu był rzadkością. Teraz męski makeup staje się coraz popularniejszy i wiele młodych chłopców sięga po produkty kolorowe. Najpopularniejszym polskim beauty boy’em jest osiemnastoletni Staś Wołosz. Swoje makijażowe prace regularnie zamieszcza na Instagramowym profilu. Kim jest?

Reklama

Najpopularniejszy polski beauty boy

Staś Wołosz w internecie znany jest jako Stysio. Prowadzi swój kanał na platformie YouTube, na którym zgromadził ponad 24 tysiące subskrybentów, a na Instagramie obserwuje go prawie 25 tysięcy osób. Poza mediami społecznościowymi i makijażem Staś tańczy taniec towarzyski i fotografuje. Do eksperymentowania z kolorowymi kosmetyki zainspirowały go koleżanki ze szkoły. Moda na grube i bardzo ciemne brwi, która wśród nich zapadła nie spodobała się Stasiowi. Wtedy postanowił sprawdzić, czy tej części twarzy nie da się podkreślić w inny sposób. Jak się okazało, makijaż brwi okazał się być bardzo przyjemnym zajęciem, a Stysio odkrył nowy talent.

,,Szacun. Ja się chyba nigdy nie nauczę robić tak zajebistych make-upów”, ,,Piękny makijaż! Co za zdolności super!!!” piszą zachwycone fanki w komentarzach pod zdjęciami, które Stysio publikuje na swoim Instagramie. Dla wielu osób męski makijaż jest wciąż bardzo kontrowersyjną kwestią. Niektóry użytkownicy bez ogródek zadają pytania o płeć, orientację lub wypisują rozmaite wyzwiska.

Reklama

W Stanach Zjednoczonych męski makijaż nie jest niczym szokującym. Youtuberzy tacy jak Jeffree Star czy James Charles zgromadzili ponad 8 milionów obserwatorów na swoich Instagramowych profilach i odnaleźli miejsce w branży urodowej. Na co dzień promują nie tylko męski makeup, ale także tolerancję na odmienność, zachęcają do eksperymentowania z wyglądem i doskonalenia technik makijażu.

instagram.com/stysio
instagram.com/stysio
Reklama
Reklama
Reklama