Reklama

Natalia Szroeder jest obecnie jedną z najpopularniejszych gwiazd młodego pokolenia – jej piosenki podbijają listy przebojów, wystąpiła w "Tańcu z Gwiazdami" oraz "Twoja twarz brzmi znajomo", a na Instagramie obserwuje ją już 293 tysiące osób! Artystka musi dzielić swój czas między koncerty, kampanie reklamowe i oczywiście swojego chłopaka, Quebonafide. Jednak jest jeden dzień w tygodniu, który jest tylko dla niej i jej małych, kobiecych przyjemności… Chodzi o sobotę! Dowiedz się jak i dlaczego gwiazda celebruje ten dzień!

Reklama

1. Prysznic dla ciała i ducha

Mat.prasowe

Natalia soboty wykorzystuje na odespanie koncertów i regenerację organizmu. Tego dnia nie ma zamiaru się śpieszyć! Gdy się obudzi, chętnie leży w łóżku jeszcze przez chwilę i słucha ulubionej muzyki. Jednak tuż po wstaniu z łóżka, gwiazda idzie prosto pod prysznic. Dlaczego? Ponieważ pod prysznicem ma się najlepsze pomysły:) Podczas kąpieli gwiazda używa żelu pod prysznic Feel Good Wake Up od Oriflame, który ma orzeźwiający, pobudzający zapach yuzu i mięty. Dodatkowo, zawiera naturalne olejki eteryczne! Efekt? Miły początek dnia!

2. Mini Spa

Mat.prasowe

Jak zdradza sama Natalia, uwielbia ten moment po kąpieli, gdy może skupić się tylko i wyłącznie na sobie oraz pielęgnacji swojej skóry. W końcu jej wygląd jest codziennie oceniany przez tysiące ludzi! Gwiazda jest minimalistką i ceni życie w zgodzie z naturą, dlatego używa tylko sprawdzonych kosmetyków. Na początku stosuje krem oczyszczający Essentials z ekstraktem z papai Oriflame, który zapewnia uczucie świeżej czystości i usuwa zanieczyszczenia, nie wysuszając przy tym skóry. Następnie nakłada ochronny krem na dzień NovAge SPF 50 Oriflame, który chroni jej buzię i spowolnia pojawianie się oznak starzenia. Dzięki niemu jej skóra jest promienna, a koloryt wyrównany! Wieczorem, po demakijażu, gwiazda używa nawilżającego kremu do twarzy z ekstraktem z papai Oriflame, który odżywia i wygładza cerę.

3. Makijaż w stylu gwiazdy

Mat.prasowe

Natalia często musi nosić sceniczny i mocny makijaż, dlatego w soboty stawia na dość delikatny make – up. Jej must-havem jest idealnie gładka i jednolita cera, ale bez efektu maski. Dlatego sięga po podkład The ONE Illuskin Foundation Aqua Boost od Oriflame, który rozświetla i nawilża skórę. Gwiazda lubi mieć podkreślony oczy – rzęsy tuszuje wodoodporną maskarą The ONE 5-w-1 Wonderlash XXL z oryginalną, szczoteczką Wonder Brush zapewniającą niesamowity efekt. Dodatkowo, maluje delikatną, rozmytą kreskę na powiece kredką Kohl The ONE Oriflame. Kropką nad „i” w makijażu gwiazdy jest czerwona pomadka OnColour Oriflame!

4. Piękny zapach to podstawa

Mat.prasowe

Jest jedna rzecz bez której Natalia Szroeder nigdy nie wyjdzie z domu… Bez pięknych perfum na sobie! Gwiazda ostatnio zakochała się w wodzie toaletowej Wake Up Feel Good Oriflame, czyli orzeźwiającym zapachu, łączącym lśniące nuty yuzu i świeżość liści mięty. Zapewnia doskonałe samopoczucie i energię na cały dzień, co doskonale widać po radosnej i pełnej życia Natalii!

5. Odczaruj sobotę

Mat. prasowe

Piąta i najważniejsza zasada udanej soboty, według Natalii Szroeder? Odpocznij i spraw sobie przyjemność! Natalia jest ambasadorka nowego projektu #PięknaSobota Oriflame. Marka kontynuuje swoją misję mówienia głośno o tym, że każda kobieta może być piękna tak, jak chce i używać produktów takich, jak chce. Oriflame idzie o krok dalej i pragnie odczarować sobotę - dzień poświęcany na porządki, zakupy i nadrabianie zaległości w pracy - i sprawić, aby ten dzień stał się dniem piękna - poświęconym kobiecym momentom.

Przez cały rok marka będzie zachęcała swoje klientki do tego, aby dzieliły się na Social Mediach swoimi pomysłami na spędzenie soboty. Na wszystkich, którzy wezmą udział w akcji czekają atrakcyjne nagrody. Również sama Natalia Szroeder będzie aktywnie wspierała przesłanie projektu na swoich kanałach i zachęcała fanów, aby dołączyli do akcji. Szczegóły na www.oriflame.pl/pieknasobota.

Uwielbiamy takie inicjatywy i jesteśmy na tak!

Reklama

Artykuł powstał z udziałem marki Oriflame

Reklama
Reklama
Reklama