KEVIN.MURPHY wspiera kobiety w walce z rakiem piersi!
To kolejna wyjątkowa inicjatywa tej marki!
Rak nie wybiera – każdy zna to zdanie, ale większość z nas woli o tym nie myśleć. Odsuwamy myśl od siebie, że ta choroba może dotknąć nas albo naszych bliskich. Niestety, statystyki są nieubłagane. Rak piersi jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym wśród Polek, a z roku na rok ilość zachorowań się zwiększa. Warto pamiętać, że wcześnie wykryty rak piersi może być całkowicie wyleczalny. Czy możemy zmniejszyć ryzyko pojawienie się tej choroby?
Profilaktyka raka piersi
W Polsce rak piersi stanowi główną przyczynę zgonów kobiet z powodu chorób nowotworowych. Oznacza to, że każdego dnia z powodu raka umiera aż 15 Polek – pozostawiając swoje rodziny, swoje niezrealizowane marzenia, plany oraz cele. Jeszcze więcej kobiet tego samego dnia dowiaduje się o tym, że będzie musiała zmierzyć się z tą straszną chorobą. Niestety, bardzo często zapominamy o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka. Samodzielne badanie piersi powinno wykonywać się raz w miesiącu, USG piersi raz na rok, a kobiety w wieku 50-69 lat badanie mammograficzne co 24 miesiące. Panie obciążone czynnikami ryzyka zachorowania na raka piersi (rak piersi u członków rodziny: matka, siostra, córka, mutacje w obrębie genów BRCA 1 i/lub BRCA 2) mammografię powinny robić co 12 miesięcy na przemian z rezonansem magnetycznym. Trzeba pamiętać, że odpowiednio wczesne wykrycie choroby może przedłużyć, a nawet ocalić życie większości kobiet!
Kampania KEVIN.MURPHY POKAŻ RÓŻOWĄ SIŁĘ
Rak jest chorobą cywilizacyjną, od której trudno jest uciec. Dlatego warto jest wspierać wszelkie inicjatywy, które edukują, promują profilaktykę oraz wspierają chore osoby. Obecnie możemy mieć wrażenie, że świat dąży w stronę hedonistycznej konsumpcji i liczy się tylko pieniądz. Na szczęście, istnieją marki, dla których ważne jest coś więcej niż tylko zysk ze sprzedaży swoich produktów czy udziały w rynku. Jedną z nich jest KEVIN.MURPHY. Firma słynie nie tylko z doskonałej jakości kosmetyków do włosów, ale i zaangażowania w działania prospołeczne i ekologiczne. W październiku, który jest miesiącem świadomości raka piersi, rozpocznie się kampania KEVIN.MURPHY POKAŻ RÓŻOWĄ SIŁĘ. W jej ramach, część dochodu ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki, zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Organizacja ta od wielu lat wspiera ruch na rzecz kobiet z rakiem piersi w Polsce. Jej celem jest dostarczanie kobietom emocjonalnego i praktycznego wsparcia, ułatwienia im podejmowania osobistych decyzji i znalezienia motywacji powrotu do zdrowia. Kampania KEVIN.MURPHY POKAŻ RÓŻOWĄ SIŁĘ zwraca uwagę nie tylko na problem raka piersi, niezbędną profilaktykę oraz diagnostykę w kierunku wykrycia choroby nowotworowej, ale także wspiera szczytne cele fundacji.
Akcją objęte są wszystkie różowe produkty marki KEVIN.MURPHY: linia ANGEL, czyli szampon ANGEL.WASH, odżywka ANGEL.RINSE i maska ANGEL.MASQUE, linia PLUMPING, czyli szampon PLUMPING.WASH oraz odżywka PLUMPING.RINSE, kuracja BODY.MASS oraz STAYING.ALIVE kuracja podkreślająca kolor COLOURING.ANGELS AUTUMN, lotion FULL.AGAIN oraz produkty do stylizacji: lotion ANTI.GRAVITY, ANTI.GRAVITY.SPRAY, pianka BODY.BUILDER, pudrowy lakier do włosów DOO.OVER, elastyczny lakier do włosów SESSION.SPRAY.FLEX oraz puder do włosów POWDER.PUFF.
Produkty oznaczone logotypem akcji dostępne są w promocyjnej cenie na www.hair2go.pl oraz wybranych salonach.
Więcej informacji na www.kevinmurphy.pl
Artykuł powstał z udziałem marki KEVIN.MURPHY