Reklama

Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Oznacza to, że prawie każda butelka, reklamówka czy słomka najprawdopodobniej trafią do oceanu! Właśnie dlatego marka KEVIN.MURPHY postanowiła działać i opracowała opakowania stworzone w 100% z odzyskanego z oceanów plastiku z ang. Ocean Waste Plastic, czyli w skrócie OWP. Pierwsze butelki szamponu ANGEL.WASH powstałe w procesie recyklingu odpadów oceanicznych będą dostępne jesienią 2019 roku w salonach oraz na hair2go.pl.

Reklama

KEVIN.MURPHY stawia na ekologiczne opakowania

Mat.prasowe

Pierwsze butelki szamponu ANGEL.WASH powstałe w procesie recyklingu odpadów oceanicznych będą dostępne jesienią 2019 roku w salonach oraz na hair2go.pl.

28 maja 2019 w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, której gościem specjalnym był Kevin Murphy, znany stylista fryzur oraz twórca profesjonalnych kosmetyków do włosów marki KEVIN.MURPHY. Kevin Murphy, chcąc pokazać jak ważna jest dla niego nasza planeta i problem zanieczyszczonego środowiska, osobiście opowiedział o narastającym problemie związanym z masową produkcją plastiku.


„Według danych każdej minuty do oceanu trafia tyle plastiku, ile jest w stanie pomieścić ciężarówka pełna śmieci. To aż 8 milionów ton plastiku trafiającego rocznie do oceanu. Zaś aktualnie w wodach oceanicznych znajduje się ponad 150 ton odpadów.” – podkreśla Kevin Murphy.

Liczby związane z produkcją plastikowych opakowań robią ogromne wrażenie! Niestety, każdego roku na świecie produkowanych jest aż 300 ton plastiku, z którego ponownie wykorzystuję się tylko 5%. Tak szybko narastająca ilość tworzyw sztucznych sprawi, że w 2050 roku w oceanach będzie więcej plastiku niż ryb. KEVIN.MURPHY pragnie nie tylko zredukować światową produkcję plastiku, ale także rozpocząć rozmowę w branży kosmetycznej na temat źródła tego problemu. Marka ma nadzieję zmienić panujące standardy w kosmetycznym świecie: wprowadzić pełną transparentność i zapoczątkować współdzielenie się pomysłami, jak ograniczyć szkodliwy wpływ branży na środowisko i uratować naszą planetę.

Wyjątkowy pokaz #RE.THINK

Mat.prasowe

Ekologiczna inicjatywa marki wybrzmiała również podczas wyjątkowego show, które odbyło się 30 maja w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. Myślą przewodnią pokazu było hasło #RE.THINK, czyli „PRZEMYŚL TO” oznaczające, że moda nie ma sztywnych ram oraz możemy ją wciąż redefiniować. Hasło #RE.THINK to również wezwanie, żebyśmy przemyśleli to, jak wpływamy na środowisko. Wystąpił na niej sam Kevin Murphy, który po raz pierwszy przyjechał do Polski! Kevin Murphy to stylista i twórca profesjonalnych kosmetyków do włosów marki KEVIN.MURPHY, uważany jest za jednego z najbardziej wpływowych fryzjerów sesyjnych na świecie. Od ponad dwóch dekad znajduje się w czołówce tej branży, współpracując przy największych pokazach mody oraz tworząc sesje do najbardziej prestiżowych magazynów.

Mat.prasowe

Kevin Murphy wraz z zespołem podczas pokazu zaprezentował zwiastun nowej kolekcji marki, a także najnowsze trendy fryzjerskie, prosto ze światowych wybiegów. Królowały warkoczyki, sploty, tapiry, fale, a także różnego rodzaju przestrzenne formy fryzur! W pokazie wystąpił również australijski duet kreatywny reprezentujący markę Eleven Australia — Joey Scandizzo oraz Andrew O’Toole, który pokazał swoją najnowszą kampanię. To było niezapomniane show - olśniewające stylizacje, klimatyczna muzyka oraz piękne modelki wystylizowane z australijską fantazją! Na pewno tego nigdy nie zapomnimy!

Organizatorem pokazu oraz dystrybutorem marki KEVIN.MURPHY oraz Eleven Australia jest A&M Premium Distribution.

Więcej informacji: www.kevinmurphy.pl, www.elevenaustralia.pl

Reklama

Artykuł powstał z udziałem marki KEVIN.MURPHY

Reklama
Reklama
Reklama