Nowość od Avon. Poznaj siłę koloru, który ożyje na twoich ustach
Moc kolorów jest nie do przecenienia. To one dodają energii i podkreślają to, co w życiu ważne: radość, piękno i harmonię. Wystarczy akcent w postaci barwnej szminki na ustach by sprawić, że poczujesz się pewniej i po prostu szczęśliwiej. Doskonale wie o tym marka Avon, która specjalnie dla ciebie przygotowała elektryzującą nowość – najbardziej napigmentowaną pomadkę Avon Ultra Colour. Podczas niezwykłego eventu mieliśmy okazję zobaczyć, jak powstaje ten spektakularny produkt!

Wymarzona szminka według kobiet? Ultranapigmentowana!
Ponadczasowa i demokratyczna. Dodaje elegancji, siły i pewności siebie. Szminka, bo o niej mowa, zawsze była symbolem ważnych wartości dla kobiet. Podkreśla atuty urody, uwydatnia rysy twarzy, a także pozwala wyrazić siebie, dając wolność i swobodę ekspresji. Dziś mamy do wyboru tysiące opcji pomadek, ale co tak naprawdę jest dla nas najważniejsze przy jej zakupie?
Trzy tysiące kobiet na całym świecie wskazało, że kluczowy jest kolor i to, by wyglądał on na ustach tak samo jak na szmince*. Ultranapigmentowana – taka właśnie jest wymarzona szminka według kobiet i nowa, ulepszona pomadka Ultra Colour od Avon. Urzeknie cię nie tylko bogactwem barw, lecz także formułą pełną składników odżywczych.

Innowacyjna pomadka Avon Ultra Colour zawiera aż 25% więcej pigmentów, co zapewnia głęboki odcień już po nałożeniu pierwszej warstwy, niezależnie od twojego koloru skóry. Potwierdzają to też badania konsumenckie: siedem na dziesięć kobiet przyznaje, że to najbardziej napigmentowana pomadka, jakiej kiedykolwiek używały**!
Dodatkowo szminka Ultra Colour zawiera drogocenne olejki jojoba i awokado oraz witaminę E, które intensywnie nawilżają twoje usta. Możesz wybierać spośród trzech rodzajów wykończenia: ultramatowego, ultranawilżającego i ultralśniącego. Dostępna jest w 50 żywych odcieniach, w tym w nowych kolorach zgodnych z obecnymi trendami. Spodoba ci się również zgrabne, lekkie opakowanie nadające się do recyklingu.
Jak powstaje szminka? My już wiemy!
Kolor to najbardziej pożądana cecha przy wyborze szminki, ale jego odpowiednie uzyskanie jest jednym z najtrudniejszych etapów produkcji. Dlatego laboratorium badawczo-rozwojowe Avon w Garwolinie czuwa nad utrzymaniem idealnego balansu. W polskim R&D nieustannie przeprowadzane są testy aplikacyjne i sprawdzana jest jakość wykonania pomadek, aby każda partia była zachwycająca, nienagannie wytworzona i pełna koloru.


Jest to największa i najbardziej zaawansowana technologicznie fabryka Avon na świecie, która działa od 1997 roku. Nasza redakcja miała okazję ją zwiedzić właśnie przy okazji launchu nowej szminki.
Intrygujący event z marką Avon
W ostatnie dni stycznia miałam przyjemność zwiedzić fabrykę i centrum badawczo-rozwojowe marki w Garwolinie. Wraz z grupą dziennikarek i influencerek z całego świata zostałam oprowadzona po imponujących przestrzeniach przedsiębiorstwa, gdzie odkryłyśmy nie tylko tajniki produkcyjne, lecz także sekrety skomplikowanego procesu kompozycji produktów. Poznałyśmy bliżej szminkę Avon Ultra Colour i zyskałyśmy pewność, że to absolutny must-have w kosmetyczce (i na ustach!) na wiosnę i lato 2025.


Kompetentni i zaangażowani w opowieść o swojej działalności fachowcy dzielili się z nami zarówno wiedzą, jak i smaczkami z życia codziennego. Pracownikom fabryki pomagają nowoczesne maszyny o wdzięcznych imionach, takich jak Grażyna, a także Bolek i Lolek. Z zahipnotyzowaniem wpatrywałyśmy się w ich mechaniczne działanie. Fabryka Avon w Garwolinie produkuje kosmetyki dla ponad 50 rynków na świecie. Każdego dnia ogromna liczba paczek z produktami Avon jest stąd wysyłana do odbiorców w aż ośmiu krajach! Wcześniej są wielokrotnie sprawdzane, testowane i troskliwie doglądane na każdym etapie produkcji. Mocno został podkreślany aspekt bezpieczeństwa, który jest najważniejszy dla marki. Czuć, że tutaj w centrum jest człowiek i to on się liczy – zarówno tworzący i wysyłający kosmetyczne produkty, jak i ten, dla którego z taką wnikliwością są one przygotowywane.

Wisienką na torcie pełnego atrakcji dnia były warsztaty tworzenia szminki. Najpierw mogliśmy podglądać, jak wygląda ten proces. Następnie udaliśmy się do laboratorium, gdzie pod czujnym okiem specjalistek na czele z Justyną Jastrzębską (Manager Sustainable Formulation & Nail Product Development) zamieniłyśmy się w naukowczynie opracowujące swoje receptury na idealną pomadkę. Oprócz wspaniałej zabawy była to spora dawka wiedzy. Zrozumiałyśmy, jak skomplikowana, odpowiedzialna i trudna jest produkcja kosmetyków w trosce o ich najwyższą jakość. Po powrocie do Warszawy i krótkiej przerwie udałyśmy się na wyborną kolację, na której została zaprezentowana nowa reklama promująca pomadkę Avon Ultra Colour. Jessica Deckers (Global Lead of Innovation & Make-up Innovation) w swojej inspirującej przemowie podkreśliła zaangażowanie i serce, które cały team marki Avon włożył w stworzenie nowej, innowacyjnej pomadki Avon Ultra Colour.

Inspirujące doświadczenie, ciekawe znajomości, ujmująca troska o jakość – to wszystko miałyśmy okazję doświadczyć podczas dnia spędzonego z marką Avon. Już wiemy, że nowa pomadka stanie się barwną gwiazdą nadchodzącego sezonu.
Pomadka jest już dostępna w lutowym katalogu marki w cenie 29,99 złotych. Możesz zamówić ją u Konsultantek lub za pośrednictwem strony. Decydując się na produkty Avon, wspierasz miliony kobiet na całym świecie – pomagasz im zarabiać, rozwijać się i wykorzystywać swój potencjał. Zainspiruj się hasłem marki „Masz w sobie siłę” i wkrocz w zbliżającą się wiosnę nie tylko z uśmiechem, lecz także pięknym kolorem na ustach.

* Na podstawie globalnego badania U&A dotyczącego podstaw i użytkowania produktów z udziałem 3000 kobiet z 2020 r.
**Na podstawie blind testu przeprowadzonego wśród 121 konsumentek w Wielkiej Brytanii od 4 sierpnia do 3 września 2023 r.
Materiał promocyjny marki Avon
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12