Jeszcze za młode na pielęgnację przeciwstarzeniową, już zbyt dojrzałe na kosmetyki dla problematycznej nastoletniej skóry - tak do tej pory myślano o kobietach w przedziale wiekowym 25-35 lat. Te, które zawczasu chciały zadbać o profilaktykę, były trochę pozostawione same sobie i nie wiedziały, gdzie się zwrócić.

Reklama
ECS

Marka Tołpa kieruje się filozofią, że lepiej zapobiegać niż leczyć, więc postanowiła wypełnić tę lukę. Wprowadza właśnie na rynek nową linię Pre-Age - unikalną, holistyczną pielęgnację dla młodej skóry. Ma ona na celu nawilżenie i rozświetlenie cery, a także walkę z niedoskonałościami, bo Tołpa jako jedyna marka w kategorii kosmetyków "young anti-age" uwzględnia także potrzeby osób z problematyczną cerą. Jednak najważniejszym zadaniem gamy Pre-Age jest profilaktyka i zwalczanie pierwszych oznak starzenia się skóry.

Natalia Szroeder i Ralph Kaminski zatrzymują czas

Debiutowi nowych produktów marki Tołpa towarzyszy wyjątkowa kampania. I tu do akcji wkraczają Natalia Szroeder i Ralph Kaminski! Ona w roli ambasadorki i głównej gwiazdy, a on - jako reżyser i dyrektor artystyczny spotu reklamowego oraz twórca muzyki. Myślą przewodnią kampanii jest próba zatrzymania czasu oraz wewnętrznego i zewnętrznego blasku. Natalia jest personifikacją tej idei - łączy młodzieńczy wdzięk z dojrzałością i doświadczeniem.

ECS

Byliśmy na planie spotu i udało nam się porozmawiać z artystami. Efekty obejrzycie w otwierającym artykuł filmie. 27-letnia Natalia Szroeder uważa, że linia Pre-Age ma zadatki na stanie się hitem pielęgnacyjnym i przyznaje, że na rynku kosmetycznym jest luka. - Problemy młodzieńczej skóry jeszcze czasami do mnie wracają, ale już bardzo dużo myślę o profilaktyce, o tym, że powoli zaczynają mi się pojawiać mimiczne zmarszczki. Myślę, że wiele kobiet i dziewcząt w Polsce będzie wdzięcznych za to, że pojawiły się te kosmetyki - mówi. Zwraca też uwagę na składniki: - W linii Pre-Age jest wszystko, czego moja skóra potrzebuje - witamina C, niacynamid, kwas hialuronowy i ceramidy. Wydaje mi się, że lepiej być nie może.

ECS

Ralpha Kaminskiego spytaliśmy o stronę kreatywną całej akcji. Zależało mu, aby w spocie jak najlepiej pokazać motyw przewodni kampanii i wyeksponować blask Natalii oraz ideę zatrzymanego czasu. - Stworzyłem do tego spotu muzykę, która też kojarzy mi się z delikatnością i wrażliwością Natalii - mówi Ralph.

Zobacz także

Linia Pre-Age - innowacja dla młodej skóry

Ulubionym produktem zarówno Natalii, jak i Ralpha, jest nawilżające serum rozświetlające w formie olejku. Według piosenkarki, ten produkt ma potencjał, aby stać się prawdziwym hitem. Dzięki niemu skóra wygląda jak po 8 godzinach snu. Serum nawilży ją na całą dobę, nada jej naturalnego blasku, odbuduje barierę ochronną skóry i już w po 2 tygodniach stosowania zredukuje linie mimiczne. Swoją skuteczność zawdzięcza działaniu kwasu hialuronowego i ceramidów.

ECS

Oprócz serum, w skład linii Pre-Age marki Tołpa wchodzi sześć kosmetyków. Głównym zadaniem nawilżającego kremu wygładzającego na dzień i regenerującego kremu wygładzającego na noc jest nawilżenie, rozświetlenie i regeneracja skóry, a energizującego kremu wygładzającego na dzień, normalizującego kremu wygładzającego na noc i matującego serum normalizującego - walka z niedoskonałościami, czyli redukcja trądziku i przebarwień. Gamę domyka krem pod oczy redukujący oznaki zmęczenia, który rozświetla skórę oraz zmniejsza cienie i worki. Wszystkie produkty z linii Pre-Age mają krystalicznie czyste receptury, są vegan friendly, nie zawierają parabenów, sztucznych barwników, silikonów i oleju parafinowego.

Linia Pre-Age marki Tołpa to prawdziwa innowacja na rynku kosmetyków dla młodej skóry. Istotne jest bowiem nie tylko anti age, ale też pre age. Bo pamiętajmy - lepiej zapobiegać niż leczyć! Uważają tak również Natalia Szroeder i Ralph Kaminski.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Tołpa

Reklama
Reklama
Reklama