Zespół Wizaz.pl zidentyfikował siedem najważniejszych trendów urodowych: fascynację Azją, DIY, personalizację, węgiel i nowe składniki, naturalność, rozświetlenie oraz medycynę estetyczną. Zjawiska rozwinęły się w 2016 roku i będą dominować na rynku kosmetycznym także w 2017 roku.

Reklama

Publikacja to zbiór merytorycznej wiedzy opartej na danych z Wizaz.pl (Forum Wizaz.pl oraz katalog Kosmetyk Wszech Czasów – KWC.pl), Brand24 (wzmianki i zasięg w polskich mediach społecznościowych) oraz z Google Trends (lokalizacja: Polska). Wszystkie wnioski zostały poparte opiniami znanych ekspertów, m.in. najpopularniejszej urodowej youtuberki Red Lipstick Monster czy stylistów gwiazd (Maciej Maniewski, Eryka Sokólska, Beata Milczarek itd.)

- Idea Trendbooka narodziła się na spotkaniu kilku kobiet zakręconych na punkcie kosmetyków. Wizażanki mają ogromną wiedzę – widać to w postach na wizażowym Forum czy w ponad milionie recenzji kosmetyków w katalogu KWC. Nie mamy wątpliwości, że Wizaz.pl kreuje trendy. Chcieliśmy jednak potwierdzenia, że te rozprzestrzeniają się w całym internecie, w efekcie czego wpływają na intencje zakupowe. Stąd współpraca z Brand24 – podkreśla Dorota Szostek – Rejowska, dyrektor Wizaz.pl.

materiały prasowe

Reklama

Trendbook Wizaz.pl 2017 to pierwsza taka urodowa publikacja w Polsce. Można ją pobrać za darmo (w całości lub w formie pojedynczych trendów) na stronie
http://wizaz.pl/trendbook.

Reklama
Reklama
Reklama