Luksusowy dom mody Chanel zaskakuje nową wizerunkową strategią. Pierwszą transpłciową modelką pracującą dla Chanel jest Teddy Quinlivan. Już teraz staje się częścią historii tej niezwykłej marki. W kampanii beauty „Pick Me Up” modelka prezentuje linię kosmetyków do makijażu Chanel Beauty.

Reklama

Kim jest Teddy Quinlivan?

25-letnia modelka początki kariery ma już za sobą, ponieważ dla Chanel pracowała wcześniej dwukrotnie. Po ujawnieniu swojej tożsamości płciowej w 2017 roku współpracowała również z Louis Vuitton i konsekwentnie pojawiała się na Fashion Week’ach. Wystąpiła również w kampanii tuszu do rzęs MILK Make-Up Kush i sprawiła, że czerwone włosy stały się hitem trendowym po wystąpieniu w sesji Redken Color Gel Lacquers.

Chanel zatrudnia transseksualną modelkę w 2019

Wiele osób ukrywa się z tożsamością płciową przez wzgląd na brak akceptacji w społeczeństwie. Dom mody Chanel daje przykład innym luksusowym markom i bez problemu lansuje nową kolekcję kosmetyków razem z Quinlivan. Tworzy kampanię z udziałem Theodory i nikt nie przechodzi wobec tego obojętnie. Sama modelka motywuje obserwatorów na Instagramie do działania.

Reklama

Teddy Quinlivan dzieli się swoją historią na Instagramie

Modelka opisuje swoje życie, jako ciągłą walkę z brakiem akceptacji i przemocą. Opowiada, jak ciężko było odnaleźć się w branży po publicznym wystąpieniu o napaści seksualnej w pracy. Po nawiązaniu współpracy z Chanel Beauty wszystko się zmieniło. „Myślałam, że nigdy nie będę pracować z kultowym domem Chanel. Ale oto jestem w Chanel Beauty Advertising. Jestem pierwszą otwarcie transpłciową osobą, która pracuje dla domu mody Chanel i jestem głęboko poruszona i dumna z reprezentowania mojej społeczności. Świat cię skopie, splunie na ciebie i powie ci, że jesteś bezwartościowa. Twoim zadaniem jest znaleźć w sobie siłę, aby wstać i iść do przodu, walczyć dalej, ponieważ jeśli się poddasz, nigdy nie doświadczysz łez triumfu. Dziękuję wszystkim, którzy urzeczywistnili ten sen!”. Modelka odniosła ogromny sukces i uświadomiła sobie, jak ważna jest walka.

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama