Super-Pharm jest jedną z sieci, która mimo pandemii ma otwarte sklepy i działa bardzo prężnie. Ale wie też, że w tym trudnym dla wszystkich czasie najważniejsza jest pomoc potrzebującym. Dlatego też aktywnie reaguje na obecną sytuację związaną z epidemią COVID-19 i angażuje się w pomoc potrzebującym.

Reklama

Super-Pharm pomaga potrzebującym

W trosce o swoich pracowników firma rozesłała do ich domów zestaw ochronny składający się z maseczek i żeli antybakteryjnych, a klientom oferuje darmową dostawę do wszystkich zamówień. Marka postanowiła wesprzeć również fundacje. Na rzecz trzech organizacji przekazała 3000 sztuk maseczek, 7500 sztuk rękawiczek ochronnych i 300 litrów żelu antybakteryjnego do mycia rąk, a to dopiero początek. Pomysłów na pomaganie w szczytnym celu jest jeszcze więcej.

materiały prasowe

Super-Pharm proponuje również wspólne działanie swoim klientom. Zachęca ich do pomocy wskazanym fundacjom. Taka możliwość istnieje już od teraz. Każdy klient posiadający punkty na swoim koncie lojalnościowym, może przekazać ich dowolną liczbę na potrzeby danych instytucji. Co ważne, bez dolnego lub górnego limitu wejścia.

Jak to zrobić? Są na to dwa sposoby. Poprzez swoje konto LifeStyle logując się na stronie https://www.superpharm.pl//lifestyle, w zakładce ‘Przekaż punkty’ lub w aplikacji mobilnej LifeStyle by Super-Pharm.

Reklama

Przekazane przez Klubowiczów LifeStyle punkty, Super-Pharm zamieni na środki ochrony osobistej i produkty niezbędne w codziennym życiu podopiecznych wymienionych fundacji. Warto przyłączyć się do akcji i wesprzeć potrzebujących. Razem możemy więcej.

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama