Reklama

Do tej pory lista oczekujących kojarzyła nam się z produktami luksusowymi, jak choćby z torebką Birkin od Hermes. Na nią czeka się nawet kilka lat! I to w pełni rozumiemy. Ale skąd takie nagłe zainteresowanie podkładem za ok. 30 zł? Wyjaśniamy!

Reklama

Najbardziej oczekiwany podkład w historii!

Marka The Ordinary wystartowała w zeszłym roku w Wielkiej Brytanii i od razu zrobiła furorę. Pokochały ją blogerki i makijażyści. Dzięki nim stała się znana i pożądana. Czy słusznie? Tak. Po pierwsze dlatego, że kosmetyki są rzeczywiście skuteczne (to proste, raczej kliniczne formuły typu serum), po drugie mają świetną cenę (w Polsce kupisz je za 25-70 zł), a po trzecie powstały u tego samego producenta, który produkuje inne, uznane już produkty za dużo wyższą cenę (ok. 500-600 zł). Oczekiwania były więc bardzo duże. Konsumenci nie zawiedli się i pokochali markę.

Polecamy też: Pomarańczowy makijaż oczu. Która gwiazda wygląda w nim najlepiej?

Instagram

Pewnie dlatego, gdy The Ordinary ogłosiło wprowadzenie linii podkładów, kobiety wprost oszalały. Chcąc jak najszybciej wypróbować obiecujący produkt za świetną cenę, wpisywały się na listę oczekujących. W połowie kwietnia było na niej już 25 000 osób, co czyni go najbardziej pożądanym kosmetykiem na świecie! Teraz prawdopodobnie lista jest dwa razy dłuższa (wciąż czekamy na informację od producenta; gdy ją dostaniemy, będziemy Was informować).

Co takiego mają w sobie te podkłady, że wzbudzają taką sensację?

Producent stworzył dwa warianty gamy Colours: lekki produkt Serum Foundation z SPF 15 przypominający kremy BB oraz Coverage Foundation o mocniejszym kryciu. Każdy w 21 odcieniach, więc ze znalezieniem idealnego koloru nie będzie problemu.

Instagram

Główne cechy Serum Foundation:

Średnie krycie

Naturalne wykończenie

Bardzo lekka formuła

Niezwykle płynna konsystencja

Łatwe rozprowadzanie produktu na skórze

Wysoka trwałość podkładu

Główne cechy podkładu Cover Foundation:

Wysoka pigmentacja

Mocne krycie

Naturalne wykończenie

Wysoka trwałość

Pompka ułatwiająca dozowanie produktu

Zobacz film, który marka The Ordinary pokazała na swoim Instagramie!

Czy spełnią swoje obietnice? Dziennikarka The Sun, która jako jedna z nielicznych mogła przetestować produkty, twierdzi, że Cover Foundation na pewno znajdzie wierne fanki. Docenia jego pigmentację i świetną trwałość nawet do 16 godzin! Podkreśla też, że w tej kwestii nie ustępuje produktom z górnej półki za ok. 150 zł. Wersja w postaci serum skradła jej serce trochę mniej, ale też nie miała mu wiele do zarzucenia. Nam pozostaje jedynie poczekać i przetestować go na własnej skórze:-)

Reklama

Na oficjalnej stronie The Ordinary sprzedaż już trwa, ale widnieje tam adnotacja, że podkład Serum Foundation będzie dosyłany z dużym opóźnieniem. Ale dobra informacja jest taka, że w Polsce powinien być dostępny zaraz po majówce! Macie ochotę go wypróbować? Nie musicie robić zamówienia przez oficjalną stronę marki. Kupicie go na www.cosibella.pl i w sklepie stacjonarnym (ul. Rybnicka 4a, Warszawa).

Reklama
Reklama
Reklama