Reklama

Ponad 50 marek kosmetycznych i więcej niż 200 gwiazd oraz dziennikarzy

Co to był za event! „Niech dzieje się magia!” – pod takim hasłem odbyło się Press Day Sephora, czyli wydarzenie, które będziemy wspominać jeszcze bardzo długo. Poznałyśmy makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne nowości na zimowy sezon oraz nowe marki. Porozmawiałyśmy z makijażystkami i przedstawicielkami marek kosmetycznych, a także zainspirowałyśmy się pomysłami na wyjątkowe prezenty dla siebie i swoich bliskich. Z produktami Sephory przedłużamy magię świąt tak długo, jak to możliwe.

Reklama
Mat. prasowe

Jedno jest pewne, goście wydarzenia nie mogli narzekać na brak wyboru. Podczas Press Day Sephora ofertę Xmas zaprezentowało aż 50 marek, które znajdziemy wyłącznie w Sephorze (m.in. Rituals, Eisenberg, Laneige, Fenty, Fresh, Rare Beauty, Drunk Elephant, Sephora Collection oraz By Mario, która zadebiutowała w sklepach sieci w tym roku). Z bogatej oferty produktów największym zainteresowaniem cieszyły się kalendarze adwentowe z kosmetykami do makijażu, pielęgnacji, do włosów i perfumy oraz zestawy prezentowe w postaci kofretow kosmetycznych z bestsellerami i nowościami.

Mat. prasowe
Reklama

O Press Day Sephora zawsze jest głośno. Ostatnią edycję odwiedziło ponad 260 dziennikarzy, gwiazd i influencerów (m.in. Maria Debska, Emilia Dankwa, Gabi Drzewiecka, Anna Markowska, Karolina Malinowska oraz Max Behr), a także ponad 10 ekip telewizyjnych i portali urodowych. Było magicznie, a my już nie możemy doczekać się kolejnego takiego wydarzenia!

Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Mat. prasowe
Reklama
Reklama
Reklama