Reklama

Stella McCartney to wybitna projektantka mody, której projekty uwielbia między innymi Madonna, a jej marka jest świetnym przykładem ekologicznego biznesu, który dąży do zrównoważonej mody. Choć jest córką słynnego Paula McCartneya, swoją pozycję w świecie mody zbudowała całkowicie sama i wylansowała takie trendy jak torebka z łańcuchami, futro pochodzenia roślinnego oraz słynna wspólna kolekcja z marką Adidas. Po udanej współpracy z LVMH w 2019 roku, Stella McCartney postanowiła nawiązać współpracę z działem LVMH Beauty, w celu opracowania nowej linii produktów do pielęgnacji skóry STELLA by Stella McCartney.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o Stelli McCartney

Rich Fury/Getty Images

STELLA by Stella McCartney

Ambicją Stelii, pionierki ekologicznych rozwiązań w branży mody luksusowej, jest oferowanie zielonej alternatywy w pielęgnacji skóry - Alter-Care. Prezentuje nowe podejście, które ma na celu wspieranie troski o sobie i ziemię w doskonałej harmonii. Marka jest głęboko zakorzeniona w naturze, z wegańskimi i wolnymi od okrucieństwa składnikami, które dla Stelli są definicją “świadomej luksosowej pielęgnacji”. Antoine Arnault z działu PR marki LVMH opisuje współpracę następująco:

Cieszę się, że Stella McCartney, będąc pionierką zrównoważonej i odpowiedzianej luksusowej mody, teraz współpracuje z LVMH, zobowiązując się do zmiany kodów kosmetyków, opakowań i składników. Wprowadzenie na rynek STELLA by Stella McCartney doskonale wpisuje się w wieloletnie zaangażowanie Grupy LVMH w zrównoważony rozwój i jesteśmy dumni, że możemy je wspierać.

Kosmetyki są oparte na osobistej filozofii Stelli i polegają na używaniu “tylko tego, czego potrzebujesz”, seria składa się z trzech podstawowych produktów: żelu myjącego, serum i odżywczego kremu. Są one zwieńczeniem trzech lat poszukiwań innowacji LVMH Recherche – jednostki badawczo-rozwojowej, która zajmuje się działem uroda w firmie. Oferuje ona imponujące klinicznie sprawdzone rezultaty. Każdy etap cyklu życia produktu był wyzwaniem, aby zminimalizować jego wpływ na środowisko - od składników, przez opakowanie, po użytkowanie przez konsumentów. Wszystkie formuły zostały opracowane z co najmniej 99% składników pochodzenia naturalnego, dodatkowo mają piękny, wyjątkowy zapach “High Cliff”, który powstał we współpracy ze znanym perfumiarzem Francisem Kurkdjianem - założycielem i dyrektorem artystycznym Maison Francis Kurkdjian oraz dyrektorem ds. Tworzenia perfum w Parfums Christian Dior. Stella McCartney swoją współpracę z marką LVMH opisuje następująco:

Wyszliśmy z pomysłem, a ponieważ nie chcieliśmy iść na kompromis – co do znakomitych wyników, pochodzenia naszych składników i oczywiście zapewnienia, że zminimalizowaliśmy nas wpływ na Matkę Naturę. Ciężko pracowaliśmy przez prawie trzy lata, aby LVMH stale się rozwijało i dążyliśmy do tego, co moim zdaniem było możliwe - zakorzenionej w naturze, naprawdę skutecznej i odpowiedzialnej pielęgnacji skóry. To zmienia zasady gry i chcę się tym podzielić ze wszystkimi. Uważam, że konsument musi wiedzieć, że jest inny sposób i posiada wybór.

Warto także wspomnieć, że projektantka postanowiła wesprzeć organizację pozarządową Wetlands International zajmującą się ochroną skóry i zobowiązała się do przekazania 1% sprzedaży netto produktów do pielęgnacji skóry STELLA.

Materiały prasowe
Reklama

Produkty można znaleźć na stronie Stella McCartney Beauty oraz za pośrednictwem brytyjskich detalistów i butików, między innymi we flagowym sklepie Stell MacCartney UK na Old Bond Street od początku września i w Space NK od połowy września. Ceny kosmetyków niestety nie są przystępne, za 50ml serum do twarzy musimy zapłacić aż 140 dolarów (czyli około 650 złotych), oczyszczający żel kosztuje 60 dolarów (277 złotych), a za krem 105 dolarów (485 złotych). Czy mimo wysokiej ceny skusicie się spróbować rewolucyjnych i ekologicznych formuł Stelli McCartney?

Reklama
Reklama
Reklama