Huda Kattan to nazwisko znane w całej urodowej branży. Pochodząca z USA blogerka irańskiego pochodzenia zaczynała od swojego niedużego kanału na YouTube, by po kilku latach stać się ikoną dla wielu kobiet na całym świecie. Dziś jej marka Huda Beauty ma ponad 30 mln followersów na Instagramie i sprzedawana jest na całym świecie! Ale jej to nie wystarczy – postanowiła podbić rynek kosmetyków do pielęgnacji.

Reklama

Huda Kattan chce więcej!

Huda już w 2017 roku była wśród 25 najbardziej wpływowych osób w internecie. Największą popularność przyniosły jej sztuczne rzęsy – pierwszy produkt dostępny w ramach marki Huda Beauty. Były tak dobrej jakości, że klientki wracały po kolejne i kolejne. Juda wypuściła więc na rynek także cienie, błyszczyki szminki... Dziś jej palety do makijażu bija rekordy popularności!

Niedawno wprowadziła do oferty perfumy Kayali (które stworzyła razem ze swoją siostrą) – będą dostępne w Sephorze w 2019 roku. Ale na tym nie koniec. W ostatnim wywiadzie dla InStyle zdradziła, że w 2019 roku ruszy sprzedaż jej kolejnej już, trzeciej marki, tym razem skupiającej się jedynie na pielęgnacji. Na razie nie mówi nic więcej, ale możemy się domyślać, że skoro marka będzie zupełnie odrębna od Huda Beauty, to w jej ofercie znajdziemy przynajmniej kilkanaście produktów! Już nie możemy się doczekać!

Reklama

Zobacz także
Reklama
Reklama
Reklama