Reklama

Marka L'Oréal Paris właśnie ogłosiła, że po dwóch latach rozszerza kontrakt z Grażyną Torbicką o nową, prestiżową kategorię – produkty do makijażu. Grażyna Torbicka jest uznaną dziennikarką, współpracującą z marką od 2016 roku. Jako pierwsza z Polek dołączyła do grona ambasadorek reprezentujących firmę L'Oréal Paris zarówno w kraju, jak i zagranicą. Ambasadorka w trakcie dwuletniej współpracy reprezentowała Polskę na czerwonym dywanie podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, gdzie marka pełni rolę Oficjalnego Kreatora Makijażu.

Reklama

Grażyna Torbicka w światowym gronie ambasadorek!

Podczas konferencji prasowej zorganizowanej z okazji rozszerzenia kontraktu, Grażyna Torbicka nawiązywała do światowego grona ambasadorek w którym się znalazła:
„To dla mnie wielka przyjemność i zaszczyt, że mogę znaleźć się wśród niezwykłych kobiet, które reprezentują wartości L'Oréal Paris. Są wśród nich kobiety, które podziwiam za ogromny talent, ale również za emanowanie pięknem”.

Również marka L'Oréal Paris wyraziła swoje zadowolenie z rozszerzenia kontraktu ambasadorskiego z aktorką. Jak mówi Katarzyna Chaber, Communication Director CPD L’Oréal Polska:
„Jako L’Oréal Paris, jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza współpraca z Grażyną Torbicką układa się tak doskonale – to ogromna duma, obserwować polską Ambasadorkę, która błyszczy wśród międzynarodowych gwiazd, wnosząc do świata marki swój talent, mądrość i piękno. Decyzja o przedłużeniu kontraktu była dla nas oczywista. Dziś z radością możemy potwierdzić, że wzorem nielicznych, największych międzynarodowych gwiazd, pani Grażyna Torbicka staje się ambasadorką aż trzech kategorii: pozostając twarzą linii Excellence oraz Ekspert Wieku, będzie reprezentować także flagową kategorię produktów do makijażu”.

Reklama

Już na wiosnę najnowsza kampania kultowych produktów!

Już tej wiosny będziemy mogli podziwiać efekty współpracy Grażyny Torbickiej z marką L’Oréal w najnowszej kampanii kultowych produktów, tuszów do rzęs Volume Milion Lashes.
„Osobowość, pasja, poczucie piękna w sytuacji, kiedy czuję się silna i pewna – to wszystko kryje się w naszych oczach. O tym jakie historie kryją się za każdym spojrzeniem, opowiadam w najnowszej kampanii zrealizowanej dla Volume Million Lashes pod hasłem spojrzenie #wartemilionów. Zachęcam także Polki by dzieliły się swoimi doświadczeniami”, mówi dziennikarka.

materiały prasowe
ONS
Reklama
Reklama
Reklama