DOUGLAS z ponad trzydziestoma stacjonarnymi gabinetami
Ekskluzywna przestrzeń SPA, która pozwoli zadbać o ciało i umysł w ekspresowym tempie, w samym środku zabieganego dnia?
Douglas jako jedyna perfumeria w Polsce oferuje luksusowe zabiegi pielęgnacyjne, które odbywają się w 37 stałych gabinetach i 10 mobilnych kabinach w całym kraju. Zadbamy w nich o skórę twarzy, ciało i porozmawiamy z ekspertami beauty. To doskonała propozycja dla osób, które pragną o siebie zadbać, a nie mają czasu na weekendowy wyjazd poza miasto lub chcą skorzystać z najnowszych zabiegów przy okazji wizyty w perfumerii. Pełną listę lokalizacji i dostępnych zabiegów znajdziemy w popularnej aplikacji Booksy.
Zabiegi dla zabieganych
Perfumerie Douglas znane są z wysokiej jakości usług, szerokiej oferty perfum, produktów pielęgnacyjnych i makijażowych. Na półkach znajdziemy zarówno kosmetyczne bestsellery, jak i najbardziej pożądane nowości beauty. Sieć od początku istnienia stawia na eksperckie podejście, doradztwo i wysokie standardy opieki nad Klientem. Zakupy w Douglas mają być niesamowitym doświadczeniem i przyjemnością. Teraz sieć idzie o krok dalej i oferuje w wybranych perfumeriach gabinety oraz mobilne kabiny SPA.
W 37 perfumeriach zakupy można łączyć z dostępnymi na wyłączność usługami SPA. Zabiegi wykonuje wyspecjalizowana kadra - szkoleniowcy takich marek jak Dior, Lancôme, Caudalie, Murad, Shiseido, MBR, La Prairie, Strivectin, La Mer czy Estée Lauder, którzy wprowadzają w świat nowości, zaawansowanych składników, a także wykonują indywidualne konsultacje. Oferta jest bardzo szeroka, a różnorodność marek umożliwia dobranie odpowiedniego zabiegu na miarę potrzeb. Z wielu proponowanych zabiegów można skorzystać za darmo w ramach prezentu otrzymywanego przy zakupie produktów poszczególnych marek.
Na podobnej zasadzie oferowane są usługi w mobilnych kapsułach eksperckich dostępnych w coraz większej liczbie perfumerii w całej Polsce. Gabinety zlokalizowane na terenie perfumerii podróżują po lokalizacjach w całym kraju a harmonogram zabiegów dostępny jest na miesiąc do przodu w aplikacji Booksy. Aranżacja wnętrza i wygodne łóżka sprawiają, że możemy poczuć się w nich, jak w tradycyjnym salonie beauty. Relaksowi sprzyja dbałość o szczegóły, takie jak oświetlenie i izolacja akustyczna. Po przekroczeniu progu gabinetu na czas zabiegu możemy zapomnieć o całym świecie.
Doświadcz na własnej skórze
SPA Douglas daje możliwość poznania i doświadczenia na własnej skórze zabiegów stworzonych przez ekspertów naszych ulubionych marek. Trwają one od 20 minut do godziny, ale nawet w najkrótszej wersji są wieloetapowym i pełnoprawnym doświadczeniem, jakie znamy z prestiżowych ośrodków i luksusowych gabinetów.
Marka Murad stworzyła dla Douglas trzy profesjonalne terapie pielęgnacyjne, Caudalie proponuje klientom badanie skóry połączone z nieinwazyjnym zabiegiem, a SENSAI stawia na relaksujące zabiegi twarzy. W mobilnej kapsule La Mer rytuały bazują na produktach regenerujących The Mirace Broth. Możemy skorzystać w niej również z zabiegu nawilżającego, rytuału liftingującego czy kojącego. W Sisley Elite Club każdy zabieg poprzedza diagnoza, a zabieg np. odmładzający uzupełnia autorski masaż oparty na technice manualnej oraz drenażu kamieniami awenturynowymi. Z kolei w Instytucie Piękna Lancôme wykorzystywane jest najbardziej zaawansowane narzędzie badające parametry młodości skóry zwany ‘Skin Screen’. Na tej podstawie eksperci dopasowują odpowiedni rytuał inspirowany najnowszymi technikami, np. rewitalizującymi zabieg liftingujący, ekskluzywny masaż rozgrzewający czy procedurę skupiającą się na okolicach oczu. W perfumeriach Douglas znajdziemy też kapsuły MBR Premium SPA, Studio Pielęgnacji Re-Nutriv stworzone przez Estée Lauder czy Clarins Skin Atelier. Na konsultację i zabiegi możemy zapisać się poprzez platformę Booksy.
O DOUGLAS Group:
Grupa DOUGLAS, ze swoimi markami DOUGLAS, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem na europejskim rynku beauty, oferując kompleksowe doświadczenia zakupowe przez kanały online oraz offline. DOUGLAS Group inspiruje klientów do odkrywania i podkraślania piękna, oferując unikalny asortyment online i w około 1850 sklepach. Dzięki niezrównanemu rozmiarowi i dostępowi do klientów, DOUGLAS Group jest partnerem z wyboru dla marek i oferuje najwyższej jakości asortyment marek selektywnych i ekskluzywnych, a także własnych marek korporacyjnych. Asortyment obejmuje zapachy, kosmetyki kolorowe, pielęgnację skóry, pielęgnację włosów, akcesoria, a także usługi kosmetyczne. Wzmocnienie skutecznego pozycjonowania omnichannel przy jednoczesnym konsekwentnym rozwijaniu najwyższej jakości obsługi klienta jest sercem strategii Grupy DOUGLAS "Let it Bloom - DOUGLAS 2026". Zwycięski model biznesowy opiera się na wielokanałowej ofercie Grupy, wiodących markach i możliwościach w zakresie danych. W roku obrotowym 2022/23 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż (netto) w wysokości 4,1 mld euro i zatrudniała około 18 000 osób w całej Europie.
Materiał promocyjny Douglas