Reklama

Kilka tygodni temu zamknięto wszystkie salony fryzjerskie w Polsce ze względu na pandemię koronawirusa. I niestety nie wiadomo, kiedy znów zostaną ponownie otwarte. Ta decyzja, choć konieczna by powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19, to ogromny cios zarówno dla właścicieli jak i pracowników branży fryzjerskiej. Dlatego marki profesjonalne z grupy L'Oreal postanowiły pomóc polskim fryzjerom i założyły specjalnie dla nich zamkniętą grupę na Facebooku.

Reklama

Jak L'Oréal wspiera polskich fryzjerów?

Do akcji przyłączyły się wszystkie marki profesjonalne należące do grupy L'Oréal: Kérastase, L'Oréal Professionnel, Matrix, Biolage oraz Redken. Tak powstało wirtualne miejsce, w którym fryzjerzy mogą znaleźć pomoc, ale i inspirację. Czują, że mają wokół siebie wsparcie, które teraz jest dla nich niezwykle istotne. W końcu niemal wszyscy walczą teraz o to samo – by przetrwać epidemię i postarać się utrzymać biznes.

Profesjonaliści będą tam mogli znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania natury prawnej czy księgowej. Przede wszystkim jednak będzie to miejsce gdzie wraz z innymi fryzjerami będą mogli oderwać się od trosk dnia codziennego korzystając z udostępnionych treści edukacyjnych i inspiracyjnych.

materiały prasowe

Grupa na Facebooku powstała 26 marca, a dziś ma już ponad 3200 członków!
Można na niej znaleźć m.in.:

  • najświeższe porady ekspertów z zakresu prawa, księgowości oraz finansów, które pomogą salonom w podejmowaniu codziennych decyzji biznesowych;
  • porady i doświadczenia biznesowe, które ułatwią powrót do salonu po zakończeniu okresu epidemii;
  • informacje o szkoleniach online prowadzonych przez każdą z marek;
  • pozytywną energię i edukację live!

Chcemy aby fryzjerzy wiedzieli, że jesteśmy z NIMI i ich wspieramy!!! Naszym celem jest integracja wszystkich stylistów, bo wiemy, że fryzjerzy to niezwykła wspólnota, która potrafi jednoczyć się jak nikt inny. Wierzmy, że dzięki tej grupie będą oni mieli dostęp do najświeższych, prawdziwych informacji związanych z branżą, dostęp do edukacji na najwyższym poziomie oraz kontakt z innymi profesjonalistami, aby w tym trudnym czasie być RAZEM, mówi Agata Patkowska, Dyretor Generalna Działu Produktów Profesjonalnych.

To świetna inicjatywa i mamy nadzieję, że dzięki niej wielu fryzjerów znajdzie tam inspirację oraz odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

materiały prasowe

    Reklama

    Reklama
    Reklama
    Reklama