Marka Gerard Cosmetics powstała z myślą o profesjonalnym, ale codziennym makijażu. Jennifer Gerard stworzyła ją w 1995 roku i tak też nazywa się najpopularniejsza pomadka marki (1995). Rozsławiły ją makijaże na Instagramie. Obecnie klientki często sięgają również po spray utrwalający, dostępny także w wersji mini. Ten produkt znajdziesz na stronie www.mintishop.pl
Stila znana jest głównie w Stanach Zjednoczonych. Marka posiada charakterystyczne, tekturowe opakowania. Jej sztandarowe produkty to palety cieni i sypkie pigmenty. Klientki często sięgają też po kredki do oczu oraz zestaw pomadek w soczystych kolorach.
Płynna pomadka, ok. 90 zł.
","aspectRatio":1,"sourceName":"Materiały prasowe"}]}}]],"promo":null,"userRatings":{"total":0,"isHalfStar":false,"commentCount":0},"isSaveable":false,"sponsor":null,"relatedItems":null,"plantOverview":null,"openWebSettings":null,"breadcrumbs":[{"label":"Strona główna","url":"https://viva.pl:443"},{"label":"Uroda","url":"https://viva.pl/uroda/"},{"label":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!"}],"seoMetadata":{"title":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","description":null,"metaTitle":"Kultowe marki makijażowe - czego szukać w internecue","image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/9ae1baa757037471317b","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":688,"width":1708,"sourceName":"Materiały prasowe/Fotolia","title":"nowemarkiuroda.jpg","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/48/2024/07/imgSknL6F-03ee5a7.jpg","alt":null},"type":"article","robots":"","canonicalUrl":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/"},"speedCurveLux":{"label":"article","data":{"layout-variant":"headline"}},"pageUrl":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/","canonicalUrl":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/","permutiveModel":{"category":["makijaz","newsy-uroda","uroda"],"subcategory":["article"],"channel":"uroda","title":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","article":{"id":"688693","description":null,"type":"article","author":"Marta Cieplak","tags":[]}},"socialShare":{"platforms":["facebook","whatsapp","email"],"emailSubject":"Myślę, że może Cię to zaciekawić!","emailBody":"Myślę, że może Cię to zaciekawić!","twitterHandle":"","fbAuthorizeCode":"","title":"Marki%20makija%C5%BCowe%2C%20kt%C3%B3re%20robi%C4%85%20furor%C4%99%20na%20%C5%9Bwiecie.%20Zobacz%2C%20w%20co%20warto%20zainwestowa%C4%87!","tweet":"Marki%20makija%C5%BCowe%2C%20kt%C3%B3re%20robi%C4%85%20furor%C4%99%20na%20%C5%9Bwiecie.%20Zobacz%2C%20w%20co%20warto%20zainwestowa%C4%87!","disabled":false,"imageUrl":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/48/2024/07/imgSknL6F-03ee5a7.jpg","url":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/"},"schema":{"@context":"https://schema.org","@id":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/#Article","@type":"Article","image":[{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/48/2024/07/imgSknL6F-03ee5a7.jpg?resize=768,309","width":768,"height":309},{"@type":"ImageObject","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/48/2024/07/imgSknL6F-03ee5a7.jpg?resize=1366,550","width":1366,"height":550}],"mainEntityOfPage":{"@type":"WebPage","@id":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/"},"name":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","url":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/","author":[{"@type":"Person","name":"Marta Cieplak, Xymena Borowiecka"}],"dateModified":"2024-07-28T05:08:13+02:00","datePublished":"2017-06-18T09:30:00+02:00","headline":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","publisher":{"@type":"Organization","name":"Viva.pl","url":"https://viva.pl","logo":{"@type":"ImageObject","height":50,"url":"https://media.immediate.co.uk/volatile/sites/48/2024/05/viva-f7edf7f.svg?resize=108,50","width":108}},"speakable":{"@type":"SpeakableSpecification","xpath":["/html/head/title"]}},"targeting":{"gtm":{"cat":["makijaz","newsy-uroda","uroda"],"channel":"uroda","format":"gallery","pageid":"688693","primary_cat":"uroda","subcat":"article","author":"Marta Cieplak","publish_date":"2017-06-18T07:30:00+00:00","template":"article"},"dfp":{"configuration":"UAT","cat":["makijaz","newsy-uroda","uroda"],"channel":"uroda","format":"gallery","pageid":"688693","primary_cat":"uroda","subcat":"article"},"piano":[{"key":"premiumContent","value":false},{"key":"primaryCategory","value":"uroda"},{"key":"postType","value":"article"},{"key":"categories","value":["makijaz","newsy-uroda","uroda"]}]},"postPreview":null,"affiliateMessage":null,"image":{"@type":"Image","@id":"/v5/.well-known/genid/9ae1baa757037471317b","aspectRatio":0.6661290322580645,"height":688,"width":1708,"sourceName":"Materiały prasowe/Fotolia","title":"nowemarkiuroda.jpg","url":"https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/48/2024/07/imgSknL6F-03ee5a7.jpg","alt":null},"ediplayer":null,"onnetworkplayer":null,"greenVideo":null,"suppression":{"@type":"Suppression","@id":"/v5/.well-known/genid/d5ea6f99b712a844c792","disableAboveFooter":false,"disableAdsOnPictures":false,"disableAllAds":false,"disableBelowHeader":false,"disableBurdaffiInText":false,"disableBurdaffiWidgets":false,"disableEdiplayerAds":false,"disableEdiplayerAutoplay":false,"disableEdiplayerInjection":false,"disableEdiplayerPlaylist":false,"disableInTextAds":false,"disableRtbAds":false,"hidePromoLogoInHeader":false},"layout":"headline","taxonomies":[{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/0653df0113287de24d30","display":"Kategorie","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/b1bafe9098824b3072f0","slug":"makijaz","display":"Makijaż","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/f6225986182be65cd5f9","slug":"uroda","display":"Uroda"},"taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/3a8db04bf11724239682","slug":"newsy-uroda","display":"Newsy","parent":{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/90d25a893e57fb62fe64","slug":"uroda","display":"Uroda"},"taxonomy":"category"},{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/1e942344c679273cdaf9","slug":"uroda","display":"Uroda","taxonomy":"category"}]},{"@type":"Taxonomy","@id":"/v5/.well-known/genid/c6fded0d6651957ca16d","display":"Formaty","terms":[{"@type":"Term","@id":"/v5/.well-known/genid/cddb9297ea8f6d8a2b38","slug":"post-format-gallery","display":"Galeria","taxonomy":"post_format"}]}],"table":null,"postFormat":"gallery","showHeroImageOverlayIcon":false,"gemius":{"id":"d10wqw_9k_z3Nmw6EUwh57QY7Mn_q4PndNWFlfxNCbT.y7","url":"pro.hit.gemius.pl/gemius.js","parameters":{"content_identifier":"896140","content_title":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","content_type":"article","publication_date":"2017-06-18T07:30:00+00:00","player":1}},"c2cVars":{"contentId":688693,"contentName":"Marki makijażowe, które robią furorę na świecie. Zobacz, w co warto zainwestować!","contentType":"ContentGallery","contentUrl":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/","pageType":"Content","siteCategory":"Viva.pl/Uroda","siteCategoryId":null,"siteCategoryName":"Uroda","website":"viva-pl"},"relatedEdiPlayer":{"postType":"article","playerType":"related","breadcrumbs":["Uroda"],"keywords":[],"disablePlaylist":false,"disableAds":false,"disableAutoplay":false,"isAdult":false},"sponsorTracking":null,"postMeta":{"client":"viva","schemaId":"https://viva.pl/uroda/kultowe-marki-makijazowe-czego-szukac-w-internecue-27227-r3/#Article","entity":"post","source":"search-api","clientId":"688693"},"recommendedCards":null,"adSettings":{"unitName":"/22760503335/viva.pl/","headerBidder":"none","headerBidderUrl":null,"headerBidderTimeout":1500,"adRefresh":{"enabled":true,"excludedOrderIds":[0],"durationInView":20,"percentageInView":50},"targets":{"configuration":["UAT"]},"lazyLoading":{"enabled":false,"renderMarginPercent":1000,"mobileScaling":0},"stitcher":{"disableAllAdvertising":false},"enableAdvertBeforeBodyOfContent":{"article":true,"recipe":false},"nativeAdvertiser":"none","promoPlacementId":"Ci1cDjQEnS9zWp3XSGNcVFj2cqFQAX3laIp98qaV5Cz.g7","permutiveConfig":{"permutiveProjectId":"","permutiveApiKey":"","permutiveDomain":""}},"currentPage":1,"pockets":{"aboveFooter":[],"articleContentBottom":[],"articleHeader":[],"articleMeta":[],"articleActions":[{"componentId":"savePostButton","props":{}}],"articleBelowContent":[{"componentId":"burdaffi_legal_notice_id","props":{"data":null,"widgetArea":"articleBelowContent"}},{"componentId":"tagCloud","props":{"data":{"taxonomies":["post_tag"]},"widgetArea":"articleBelowContent"}}],"articleFooter":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"791e90fe64b92debea20b4225627d9d7","wrapperCssClass":"ecomm-boxd"},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"dynamicRelatedContent","props":{"data":{"title":"Zobacz także","limit":8,"showCardLabels":null,"layout":"horizontal","hideOnMobile":false,"smallCardTitles":false,"categories":[],"type":[],"contentType":[],"aspectRatioOverride":"square","hidePublishDateOnCards":true,"hideAuthorNameOnCards":true,"displayCarousel":false},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Galeria","categoryLabels":"use_customizer_settings","categories":[],"tags":[],"tagsOperators":"","articlesType":["post"],"contentType":["gallery"],"aspectRatioOverride":"portrait","buttonText":"","buttonLink":"","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":false,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":12,"numberOfCardsToShowInViewport":3,"pinnedContent":[]},"widgetArea":"articleFooter"}},{"componentId":"im_carousel_card_widget","props":{"data":{"title":"Akcje","categoryLabels":"use_customizer_settings","categories":["nasze-akcje"],"tags":[],"tagsOperators":"","articlesType":["post"],"contentType":"","aspectRatioOverride":"square","buttonText":"Zobacz więcej","buttonLink":"https://viva.pl/nasze-akcje/","showDescriptions":false,"showAdvertisingCooperationLabel":true,"showSponsorLabel":false,"showDotsNavigation":false,"numberOfCardsToInclude":17,"numberOfCardsToShowInViewport":4,"pinnedContent":[]},"widgetArea":"articleFooter"}}],"articleSidebar":[{"componentId":"burdaffi_widget_id","props":{"data":{"widgetId":"98c5fc738cf40fb0b4bc6530b45aea20","wrapperCssClass":"ecomm-narrow"},"widgetArea":"articleSidebar"}}],"pageBottom":[{"componentId":"text","props":{"data":{"title":"Legal notice","text":"
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
\r\n
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.\r\n
Choć nasz rynek kosmetyczny bardzo się rozrasta i pojawia się coraz więcej nowych marek (w tym roku choćby Becca oraz Jo.Malone, a wkrótce Kat Von D), to jednak nie ma w Polsce wielu produktów, które kobiety na całym świecie uwielbiają za jakość, trwałość i niesamowite warianty kolorystyczne.
Część z nich dostępna jest co prawda online, ale to przecież nie to samo co sprawdzić konsystencję podkładu czy kolor szminki lub cienia na dłoni... Dlatego zanim te perełki zagoszczą na naszych drogeryjnych półkach, już teraz podpowiadamy na co warto odkładać i co przywozić z zagranicznych podróży!
Oto nasz top-wybór, który spodoba się i fankom szalonego make-upu i tym kobietom, które stawiają na klasykę.
2 z 9
Materiały prasowe
7. Tarte
Tarte to marka, która udowadnia, że kosmetyki przyjazne naturze i nietestowane na zwierzętach mogą zaskakiwać świetną jakością. Największym bestsellerem w ofercie są palety cieni – Tartelette oraz Tartelette in Bloom. Oprócz nich w gronie topowych produktów, uwielbianych przez volgerki i inlfluencerki, są korektor ShapeTape oraz róż Amazonian Clay. W ofercie marki znajdziemy także produkty do pielęgnacji.
Paleta cieni Tartalette in Bloom, 196 zł.
3 z 9
Materiały prasowe
3. Anastasia Beverly Hills
Marka stworzona przez makijażystkę gwiazd – Anastasię Soare. Jej wizytówką i największymi hitami marki są produkty do podkreślania brwi – pomada DipBrow Pomade oraz kredki Brow Wiz i Brow Definer. ABH słynie także z długotrwałych pomadek, palet do konturowania i rozświetlania, a także cieni do powiek, lansowanych na YouTubie.
Pomada do brwi DipBrow Pomade, ok. 120 zł.
4 z 9
Materiały prasowe
5. Sleek
Sleek MakeUp jest angielską marką uwielbianą przez kobiety na całym świecie, głównie za sprawą palet dwunastu cieni I-divine. Bogaty wybór zestawień kolorystycznych, wysoka jakość i przystępna cena sprawiły, że zagościły w wielu kosmetyczkach. Cienie to jednak nie wszystko! W ofercie Sleek znajdziemy także szminki, róże, rozświetlacze, bronzery, podkłady, kredki do oczu i ust, pędzle do makijażu, pudry, eyelinery i błyszczyki.
Farbki do malowania ust Pout Paint, ok. 20 zł.
5 z 9
Materiały prasowe
1. E.l.f
e.l.f. a właściwie Eyes Lips Face to super popularna amerykańska firma kosmetyczna, oferująca klientom szeroką gamę produktów i akcesoriów do makijażu. Dobra jakość produktów oraz niewygórowane ceny sprawiły, że zyskała rzeszę klientów. Elf podąża za trendami, często wprowadza nowości, inspirowane makijażami z wybiegów. Możesz je kupić w polskim sklepie internetowym (www.e-elf.pl)
Paleta cieni Need It Nude, 51,36.
6 z 9
Materiały prasowe
8. Lime Crime
Lime Crime – firma, która słynie z magicznego logo z motywem jednorożca. W jej ofercie znajdują się pomadki o różnych, nawet najbardziej nieprawdopodobnych, baśniowych kolorach. Żółcie, zielenie, pomarańcze, fiolety. A ich baza pod cienie uchodzi za jedną z najlepszych na brytyjskim rynku. Wykonany na niej make-up długo się utrzymuje, a kolory, nawet po wielu godzinach, są intensywne.
Baza pod cienie High Performing, ok. 90 zł.
7 z 9
Materiały prasowe
4. Jeffree Star
Paleta cieni Beauty Killer, pomadki matowe Velour Liquid Lipstick i rozświetlacz Skin Frost to absolutne hity w USA. Ich twórca to Jeffree Star – kontrowersyjna postać z YouTube z ponad 10-letnim doświadczeniem. Pracował jako wizażysta dla najbardziej znanych marek kosmetycznych, magazynów mody i gwiazd show-biznesu. Jeffree znany jest z odważnych kolorów i kontrowersyjnych stylizacji. Wszystkie produkty są wegańskie i nietestowane na zwierzętach.
Paleta cieni Beauty Killer, 239,90 zł. (mintishop.pl)
8 z 9
Materiały prasowe
2. Gerard Cosmetics
Marka Gerard Cosmetics powstała z myślą o profesjonalnym, ale codziennym makijażu. Jennifer Gerard stworzyła ją w 1995 roku i tak też nazywa się najpopularniejsza pomadka marki (1995). Rozsławiły ją makijaże na Instagramie. Obecnie klientki często sięgają również po spray utrwalający, dostępny także w wersji mini. Ten produkt znajdziesz na stronie www.mintishop.pl
Pomadka 1995, 69,90 zł.
9 z 9
Materiały prasowe
6. Stila
Stila znana jest głównie w Stanach Zjednoczonych. Marka posiada charakterystyczne, tekturowe opakowania. Jej sztandarowe produkty to palety cieni i sypkie pigmenty. Klientki często sięgają też po kredki do oczu oraz zestaw pomadek w soczystych kolorach.
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych.