Reklama

Jak pokazują badania, rak piersi jest niestety najczęściej występującym nowotworem złośliwym u Polek. Dlatego tak ważne jest ciągłe budowanie świadomości kobiet i namawianie je na regularne badania, a także uczenie dziewczyn już od najmłodszych lat, co znaczy samokontrola piersi. Bo im wcześniej wykryta choroba, tym większa szansa na wyleczenie. Od 1985 roku październik jest miesiącem świadomości raka piersi. To czas na kontrolne USG oraz mammografię i… zakup kosmetyków, z których zysk przekazywany jest fundacjom.

Reklama

Kosmetyki z różową wstążką 2023

Dlatego bardzo cieszymy się, że marki kosmetyczne szerzą świadomość na temat tej strasznej choroby i chcą edukować oraz wspierać kobiety dotknięte nowotworem. W tym roku na szczególną uwagę zasługuje kampania „Normalne, że ich dotykam” marki Avon we współpracy z fundacją Rak’n’Roll, której celem jest zachęcenie nastolatek do poznawania swoich piersi. Doceniamy też, że 100% zysku ze sprzedawanych przez markę kosmetyków z różową wstążką wspiera konto kampanii „Avon kontra rak piersi”. Podobnie działa firma Vianek, która cały zysk ze sprzedaży swojej pomadki ochronnej przekazuje fundacji Oko w Oko z Rakiem, a także marka Invisibobble, która stworzyła w tym samym celu gumkę typu scrunchie Powerful Pink.

Reklama

A jeśli marzysz o zakupie kosmetyku premium, a przy okazji chcesz zrobić coś dobrego dla innych kobiet, wybierz produkty, z których aż do 50% dochodu wesprze działania na rzecz walki z rakiem piersi. Znajdziesz je w naszej galerii. Październik to bez wątpienia najlepszy moment na kosmetyczne zakupy!

Reklama
Reklama
Reklama