Reklama

Październik to ogólnoświatowy miesiąc świadomości raka piersi, dlatego właśnie w tym czasie mówi się głośno o profilaktyce, badaniach i leczeniu. W tym czasie wiele marek działa także charytatywnie wypuszczając specjalne linie kosmetyków, z których część dochodu będzie zostanie przekazana na profilaktykę. Które? Zobaczysz w naszej galerii!

Reklama

Kosmetyki z różową wstążką

Właśnie ruszyła 5 edycja kampanii Różowa siła Kevin.Murphy na rzecz profilaktyki raka piersi oraz raka szyjki macicy. W efekcie część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów marki, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

Kevin Murphy to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki.

Druga marka fryzjerska, która w tym czasie wspiera kobiety to K18 Biomimetic Hairscience, która wypuściła na rynek specjalną edycję kultowej maski K18. 10% z jej sprzedaży zostanie przekazane Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

Reklama

Jeśli chodzi o inne marki, to jak zawsze w kampanię na rzecz świadomości raka piersi zaangażowała się cała grupa Estee Lauder (Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown, Jo Malone, Origins) a także polskie marki, w tym Eveline, Vianek i Sylveco. Dlatego warto przyjrzeć się także im produktom i zadecydować.

Reklama
Reklama
Reklama