Październik to miesiąc świadomości raka piersi! Jak się w niego włączyć póki trwa?
Czas kupić choć jeden kosmetyk z różową wstążką, by wesprzeć ważne inicjatywy!
Październik, który kończy się już za kilka dni, to ogólnoświatowy miesiąc świadomości raka piersi, nazywany potocznie różowym miesiącem. To czas, kiedy warto zrobić badania i głośno mówić o tym, jak ważna jest profilaktyka i że naprawdę może ona uratować życie! To także moment, w którym niektóre marki kosmetyczne część z zysków wybranej grupy produktów przekazują na szczytne cele. Jak się włączyć w pomaganie innym i uświadamianie, jak ważne są profilaktyczne badania piersi? Podpowiadamy krok po korku.
ZOBACZ TEŻ: Metoda moisture sandwich to najlepszy sposób na suchą skórę!
Kosmetyki z różową wstążką 2021
„Jesteś silniejsza niż myślisz”. Pod takim hasłem odbywa się w tym roku kolejna edycja kampanii Kevin Murphy – Różowa Siła. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. Kampania ma na celu również uświadamianie kobiet, że każda z nas jest inna, a także, że w różny sposób odnajdujemy wewnętrzną siłę.
„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw "More Than Pink" z kultową serią Plumping oraz elastycznym lakierem Session.Spray.Flex w małej pojemności.
Marki wspierają różowy miesiąc 2021
Do akcji różowej wstążki jak co roku przystępuje także koncern Estee Lauder i jego największe marki: Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown czy Origins. „Od 1992 r. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder (Kampania) angażuje nasze marki, pełen pasji zespół oraz wspieranych przez nas partnerów i organizacje we wspólną walkę z rakiem piersi w ramach globalnej społeczności. W tym roku jednoczymy nasze siły, by ostatecznie położyć kres tej chorobie, a nasza Kampania pozostaje wierna przyjętym zobowiązaniom dotyczącym niestrudzonego szerzenia świadomości, wspierania postępów w badaniach oraz znalezienia lekarstwa na raka piersi w wyniku rozwoju pracy badawczej, edukacyjnej i poprawy jakości opieki medycznej. Realizowana pod znakiem Różowej Wstążki Kampania to najszerzej zakrojony z naszych programów społecznych, jednoczący mieszkańców całego świata wokół globalnej misji wyeliminowania raka piersi z naszego życia” czytamy w oficjalnym komunikacie.
CZYTAJ TEŻ: Wymodelowanie sylwetki jest możliwe. To prostsze, niż myślisz!
Kosmetyki z różową wstążką, które pomagają w 2021
W Polsce pieniądze zebrane ze sprzedaży produktów z różową wstążką przekazywane są jak co roku do Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym, gdzie trwają badania nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególny uwzględnieniem mutacji genetycznych.
W naszej galerii znajdziesz produkty, w które warto zainwestować w tym miesiącu!
1 z 6
Zestaw nadający objętość More Than Pink, KEVIN MURPHY, 285,90 zł/Hair2go.pl W ramach corocznej kampanii marki Kevin Murphy Różowa Siła część dochodu ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
2 z 6
Zestaw Brave&Beautifull Kit, ESTEE LAUDER, 189 zł. 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.
3 z 6
Maseczka Drink UpTM Overnight Face Mask, ORIGINS, 105 zł. Nasycona awokado, kwasem hialuronowym, wodą lodowcową i niacynamidem formuła dostarcza skórze 72-godzinnego, odżywczego nawilżenia. 20% sugerowanej ceny detalicznej sprzedaży produktu na konto Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.
4 z 6
Serum Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex, ESTEE LAUDER, 475 zł. To głęboko i szybko wnikające w skórę serum ogranicza różne oznaki starzenia się skóry wywołane stresorami środowiskowymi. 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.
5 z 6
Kosmetyk nawilżający Great Skin, Great Cause Limited Edition Dramatically Different Moisturizing Lotion+, CLINIQUE, 189 zł, łączy całodzienne nawilżanie ze wzmacniającymi skórę składnikami, przywracając skórze młody wygląd na dłużej. W tym roku kultowa formuła została umieszczona w limitowanej różowej buteleczce.
6 z 6
Zestaw dwóch pomadek Powerful Pinks Crushed Oil-Infused Gloss Duo, BOBBI BROWN, 175 zł. Te niezasychające, nawilżające i oferujące wykończenie „na wysoki połysk” błyszczyki do ust nie tylko nadają im kolor, ale także odżywiają je. 20% sugerowanej ceny detalicznej tego produktu na konto Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego.