Reklama

Październik, który kończy się już za kilka dni, to ogólnoświatowy miesiąc świadomości raka piersi, nazywany potocznie różowym miesiącem. To czas, kiedy warto zrobić badania i głośno mówić o tym, jak ważna jest profilaktyka i że naprawdę może ona uratować życie! To także moment, w którym niektóre marki kosmetyczne część z zysków wybranej grupy produktów przekazują na szczytne cele. Jak się włączyć w pomaganie innym i uświadamianie, jak ważne są profilaktyczne badania piersi? Podpowiadamy krok po korku.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Metoda moisture sandwich to najlepszy sposób na suchą skórę!

Kosmetyki z różową wstążką 2021

„Jesteś silniejsza niż myślisz”. Pod takim hasłem odbywa się w tym roku kolejna edycja kampanii Kevin Murphy – Różowa Siła. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. Kampania ma na celu również uświadamianie kobiet, że każda z nas jest inna, a także, że w różny sposób odnajdujemy wewnętrzną siłę.

materiały prasowe

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw "More Than Pink" z kultową serią Plumping oraz elastycznym lakierem Session.Spray.Flex w małej pojemności.

Marki wspierają różowy miesiąc 2021

Do akcji różowej wstążki jak co roku przystępuje także koncern Estee Lauder i jego największe marki: Estee Lauder, Clinique, Bobbi Brown czy Origins. „Od 1992 r. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder (Kampania) angażuje nasze marki, pełen pasji zespół oraz wspieranych przez nas partnerów i organizacje we wspólną walkę z rakiem piersi w ramach globalnej społeczności. W tym roku jednoczymy nasze siły, by ostatecznie położyć kres tej chorobie, a nasza Kampania pozostaje wierna przyjętym zobowiązaniom dotyczącym niestrudzonego szerzenia świadomości, wspierania postępów w badaniach oraz znalezienia lekarstwa na raka piersi w wyniku rozwoju pracy badawczej, edukacyjnej i poprawy jakości opieki medycznej. Realizowana pod znakiem Różowej Wstążki Kampania to najszerzej zakrojony z naszych programów społecznych, jednoczący mieszkańców całego świata wokół globalnej misji wyeliminowania raka piersi z naszego życia” czytamy w oficjalnym komunikacie.

CZYTAJ TEŻ: Wymodelowanie sylwetki jest możliwe. To prostsze, niż myślisz!

Kosmetyki z różową wstążką, które pomagają w 2021

W Polsce pieniądze zebrane ze sprzedaży produktów z różową wstążką przekazywane są jak co roku do Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym, gdzie trwają badania nad dziedzicznością nowotworów, ze szczególny uwzględnieniem mutacji genetycznych.

Reklama

W naszej galerii znajdziesz produkty, w które warto zainwestować w tym miesiącu!

Reklama
Reklama
Reklama