Reklama

Kim Kardashian to jedna z najbardziej wpływowych postaci w świecie mody i popkultury. Jej talent i determinacja przyniosły jej ogromny sukces, zarówno w dziedzinie biznesu, jak i w show-biznesie. Teraz Kardashian szykuje się do premiery swojej najnowszej kolekcji kosmetyków do makijażu SKKN BY KIM, która odbędzie się 26 stycznia 2024 roku. To nie pierwsze podejście Kim do kolorówki. Jej marka KKW Beauty była wielkim sukcesem sprzedażowym, ale Kim zdecydowała się wycofać markę.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Kim Kardashian zadała szyku w nowym kolorze włosów

SKKN: Kim Kardashian ponownie wprowadza linię kosmetyków do makijażu

Od momentu debiutu w branży kosmetycznej w 2017 roku, kolekcje KKW Beauty od Kim Kardashian cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Kardashian połączyła swoje doświadczenie jako celebrytka z wiedzą ekspercką w dziedzinie makijażu, aby stworzyć produkty, które są zarówno efektywne, jak i łatwe do stosowania. Kim stała się prawdziwą orędowniczką konturowania, a jej kolekcja kosmetyków do modelowania twarzy była absolutnym hitem. Jednak Kardashian zamknęła KKW Beauty i wycofała produkty z rynku w sierpniu 2021 roku. Podobno były dwa powody tego ruchu: gwiazda chciała skupić się na tworzeniu kosmetyków do pielęgnacji i udoskonalić formułę kosmetyków do makijażu oraz nazwa KKW Beauty po rozwodzie z Kanye Westem była problematyczna (Kim wróciła do rodowego nazwiska).

Po sukcesie kosmetyków pielęgnacyjnych nowego brandu SKKN BY KIM (jego premiera miała miejsce w czerwcu 2022 roku), Kim wreszcie powróciła do kolorówki. Premiera kolekcji zapowiedziana jest na 26 stycznia 2024. Na początek oferta marki jest bardzo skromna. Nie ma słynnych kosmetyków do konturowania, a jedynie pomadki w odcieniach nude dla różnych typów karnacji, konturówki do ust oraz jedna paleta cieni do powiek. Jakie ceny mają produkty? Paleta cieni do powiek kosztuje 255 zł, pomadka 165 zł, a konturówka 115 zł. Wszystkie produkty dostępne są z opcją wysyłki do Polski.

Kim Kardashian nową ambasadorką domu mody Balenciaga

Kim Kardashian nie próżnuje. Nie tylko rozwija swój kosmetyczny brand, ale została też ambasadorką prestiżowego domu mody Balenciaga. Balenciaga to francuski dom mody najbardziej znany z niekonwencjonalnego podejścia do designu, innowacyjnych struktur i eksperckiego krawiectwa. Marka jest znana z luksusu, unikalnych wzorów i wysokiej jakości materiałów. Kardashian, jako ikona stylu, doskonale reprezentuje wizerunek marki. Kim od lat związana jest z brandem, którego dyrektorem kreatywnym jest Demna. W ramach poprzedniej współpracy Kardashian z Balenciaga, celebrytka pojawiła się w kampanii reklamowej, gościła na pokazach Balenciaga, towarzyszyła Demnie na Gali Met 2021 i pojawiła się w kilku kampaniach. „Od kilku lat projekty Balenciagi są częścią wielu moich stylizacji i niektórych z moich najbardziej kultowych momentów w modzie. Ten historyczny dom mody łączy w sobie nowoczesność, kunszt i innowacyjne podejście do projektowania pod marką Demna. Według mnie ta długoletnia relacja opiera się na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu w postępowanie właściwe. Jestem podekscytowany kolejnym rozdziałem dla marki i możliwością zostania jej ambasadorem”, zdradziła Kardashian w oficjalnym komunikacie.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama