Zobaczcie relację z globalnego eventu CeraVe w Nowym Jorku
Wszystko odbyło się w... duchu amerykańskiej szkoły
Marka dermokosmetyków CeraVe postanowiła obalić mity na temat trądziku i zrobiła to w swoim rodzimym Nowym Jorku. Na ten globalny event przyjechało aż 400 gości, influencerów i ekspertów beauty z 25 krajów! Tematem przewodnim wydarzenia, które odbyło się 13 i 14 września 2023, była nauka o prawidłowej i skutecznej rutynie pielęgnacyjnej skóry skłonnej do trądziku i niedoskonałości. Probloem ten w dużej mierze dotyka nastolatków, dlatego cały wyjazd został utrzymany w konwencji high-school. Były „lekcje”, a nawet „pro night”, czyli odpowiednik naszej studniówki. Zobaczcie relację z tego wyjątkowego wydarzenia.
Event CeraVe w Nowym Jorku wrzesień 2023
Podczas dwudniowego eventu na uczestników czekało mnóstwo intensywnych inspiracji, w tym m.in. Master Class z gwiazdami TikToka. Wśród nich byli m.in. dermatologiczny guru, dr Shah (@dermdoctor), który w sieci dzieli się wiedzą ze swoją ponad 21 milionową skincare’ową społecznością; Charlie D’Amelio (@charlidamelio) oraz Zach King (@zachking).
Goście wzięli udział w licznych atrakcjach wypełnionych porządną dawką wiedzy i ciekawostek dotyczących walki z trądzikiem – ekscytujących konkursach oraz praktycznych zajęciach inspirowanych prawdziwymi lekcjami w szkole. Podczas „art class” każdy z uczestników mógł w kreatywny sposób zaprezentować własne odczucia na temat trądziku. Na „gym class” obalono najważniejsze fizyczne i emocjonalne błędne przekonania na temat trądziku, za pomocą inspirowanych fitnessem aktywności, a na „music class” uczniowie dołączyli do chóru i pod dyrygenturą The Gregory Brothers, muzyków znanych z TikToka, stworzyli hymn, pokazując swoim obserwatorom, że nie są sami w walce o zdrowo wyglądającą skórę.
Nie zabrakło też dawki wiedzy naukowej. Zaproszeni na event goście nauczyli się wszystkiego o formułach kosmetyków CeraVe, a niektórzy mogli też odwiedzić laboratoria w New Jersey, gdzie powstają produkty tej marki. W programie znalazły się kulisy opracowywania produktów oraz formuł przeciwtrądzikowych, a także tajniki historii jej powstania we współpracy z dermatologami. Zaproszeni spędzili również czas w nowojorskim biurze marki w towarzystwie Toma Allisona – jednego z założycieli CeraVe.
Polscy influencerzy na globalnym evencie CeraVe
W Nowym Jorku nie mogło zabraknąć również polskich #CeraVeFriends. Na event zaproszono gwiazdy mediów społecznościowych długofalowo związane z marką: Lilianę Grochowską, skinekspertkę, która zasłynęła ze swoich edukacyjnych materiałów pod pseudonim GroszekCukierkowy; Jasperra - młodego influencera z 2.5 mln kontem na TikToku; Youtuberkę i przedstawicielkę skóry problematycznej, czyli Kaję Soboń, a także Klaudię Tarkę znaną wszystkim fanom pielęgnacji i makijażu jako Klatex i wieloletnią ambasadorkę CeraVe – AgaSava.
Influencerzy i goście spędzili wieczór w stylu „prom night”, którego motywem przewodnim były kolor CeraVe.
Wśród zaproszonych z Polski gości nie zabrało również Katarzyny Dąbrowskiej, redaktor naczelnej miesięcznika „Glamour” (czwarta od lewej).