Reklama

Wszyscy wiemy, że wodę należy oszczędzać, ale chyba mało kto zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji. Mimo że pokrywa ona 70 procent powierzchni Ziemi, to jedynie 3 procent nadaje się do spożycia. Tymi zasobami musi dzielić się codziennie aż 7, 7 miliarda ludzi! Światowe Forum Ekonomiczne uznaje deficyt wody za największe zagrożenie dla świata. W 2050 roku mieszkańcy naszej planety będą potrzebowali 55 procent więcej wody niż obecnie. Już dziś jedna trzecia światowej populacji zamieszkuje obszary zmagające się z jej niedoborem, natomiast prawie miliard ludzi żyje bez dostępu do wody pitnej. Co więcej, część najbardziej produktywnych obszarów rolniczych na świecie jest nawiedzana przez coraz silniejsze susze. Nic dziwnego więc, że oszczędzanie wody jest dziś sprawą kluczową dla całego świata.

Reklama
materiały prasowe

System kuchenny GROHE Blue Pure

Dodatkowym i równie poważnym problemem jest plastik, który zanieczyszcza powierzchnię naszej planety. W Polsce każdego roku na śmietnik trafia aż 3,5 mln ton plastiku, z czego aż jedna trzecia to opakowania, w tym butelki po napojach. Do ich wytwarzania zużywa się ogromne zasoby wody - do wyprodukowania 1 litra wody butelkowanej potrzeba aż 7 litrów wody!

Możesz przyczynić się do zmniejszenia tej produkcji, i to bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zrezygnujesz z picia wody w plastikowych butelkach i przestawisz się na te wielorazowe. Możesz też pójść o krok dalej i całkowicie z nich zrezygnować. Wystarczy, że zainwestujesz w sprytne i ekologiczne sprzęty. Wydaje ci się, że twoje codzienny wybory nie mogą nic zmienić? Jesteś w błędzie. Zdziwisz się, ile plastiku zostawiają po sobie twoi domownicy. W czteroosobowej rodzinie codziennie trafia na śmietnik średnio od 4 do nawet 12 plastikowych butelek, co w skali tygodnia daje od 28 do 84 odpadków z plastiku, z których tylko 40% nadaje się do recyklingu. Jak zmniejszyć tę ilość? Znamy odpowiedź!

Nowatorskie rozwiązania w służbie ekologii

materiały prasowe

System kuchenny GROHE Blue Home

Marka GROHE opracowała linię innowacyjnych produktów, które oszczędzają wodę, a jednocześnie gwarantują komfort użytkowania. Systemy kuchenne GROHE Blue Pure oraz GROHE Blue Home ułatwią ci zmianę codziennych nawyków. Unikalna technologia zastosowana w filtrach GROHE Blue nie tylko oczyszcza wodę kranową, ale też usuwa z niej wszelkie substancje, które mogą pogarszać jej smak. Co więcej, zawsze pod ręką masz swój ulubiony smak wody, bo system kuchenny GROHE Blue Home składa się nie tylko z baterii kuchennej, ale także z jednostki chłodzącej z filtrem i butlą gazową. Dzięki temu produkt zapewnia wszystkie rodzaje wody filtrowanej: od niegazowanej, przez lekko zmineralizowaną, po gazowaną, w dodatku odpowiednio schłodzoną. Zaś system GROHE Blue Pure daje Ci przefiltrowaną wodę niegazowaną. Obawiasz się, że te wszystkie urządzenia zajmą ci mnóstwo miejsca w kuchni? Spokojnie, zarówno system kuchenny GROHE Blue Home, jak i system GROHE Blue Pure (składający się jedynie z baterii i filtra) można zmieścić w standardowej szafce pod zlewozmywakiem.

materiały prasowe

System kuchenny GROHE Blue Pure

Systemy kuchenne GROHE to same zalety. Po pierwsze, nie musisz planować zakupów i pamiętać o kupieniu kolejnej zgrzewki wody. Po drugie, oszczędzasz miejsce, bo nie magazynujesz nigdzie butelek. Segregacja zużytego plastiku już nie będzie twoim problemem. Po trzecie, opłaca się to finansowo, bo systemy GROHE znacznie zmniejszają koszty konsumpcji wody. Po czwarte, ich obsługa jest bardzo łatwa i intuicyjna. Model baterii DUO ze standardową dźwignią do wody użytkowej pozwala na korzystanie z kranu jednocześnie do picia i do celów gospodarczych. Nie musisz się bać, że woda filtrowana zmiesza się z niefiltrowaną albo ta pierwsza zmarnuje się np. do mycia naczyń, ponieważ w systemie znajdują się dwa oddzielne kanały wodne.

Systemy GROHE Blue Pure i GROHE Blue Home to gwarancja, że ty i twoja rodzina dostajecie to, co najlepsze. A dodatkowo – inwestycja w lepszą kondycję świata i jaśniejszą przyszłość kolejnych pokoleń.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki GROHE

Reklama
Reklama
Reklama