Reklama

Media społecznościowe coraz mocniej wkraczają w nasze życie. Są miejscem, w którym dzielimy się naszym życiem z bliskimi, komunikujemy się przez nie z przyjaciółmi, a od niedawna możemy również traktować je jako środek płatniczy!

Reklama

Mediolańska restauracja This is not a sushi bar, założona przez Matteo i Tommaso Pittarello, zadziwiła ostatnio swoich klientów nietypową promocją. Właściciele postanowili iść za duchem czasów i wprowadzili do swojej oferty możliwość zapłacenia za danie… followersami na Instagramie!

Jak działa promocja?

Jak zapłacić za danie obserwatorami? Wystarczy, że zrobicie zdjęcie zamówionego dania, opublikujecie je na swoim instagramowym profilu, oznaczycie restaurację i dodacie hasztag #Thisisnotasusshibar. Teraz kluczowa staje się liczba osób, która obserwuje Wasze konto. Wystarczy mieć ich 5 tysięcy, żeby otrzymać danie całkowicie za darmo! Im większa liczba obserwatorów, tym większe profity. Za 5-10 tysięcy followersów otrzymacie dwa darmowe dania, a za 10-50 tysięcy już cztery!

Reklama

Jakie restauracja ma z tego korzyści?

Właściciele chcą oprzeć na tym działaniu swój marketing. Promocja ma przede wszystkim przyciągnąć do nich influencerów, którzy rozpromują restaurację sieci. Czy zadziała? Zobaczymy. Jednak znając siłę social mediów, mocno wierzymy w powodzenie tego pomysłu.

INSTAGRAM.COM/makeupariadne
Reklama
Reklama
Reklama