Odpoczynek, praca lub spotkanie biznesowe na lotnisku? Dzięki Strefie VIP Line to możliwe
Luksusowa usługa zapewnia pasażerom komfort i prywatność zarówno przed wylotem, jak i po przylocie
Ciągły ruch, hałas, tysiące podróżnych, setki sklepów, dziesiątki restauracji – lotnisko to bardzo specyficzne miejsce, rządzące się swoimi prawami. Jest przestrzenią „pomiędzy”, która często wydaje się nam przytłaczająca, nieprzystępna i stresująca. Zazwyczaj nie chcemy tam spędzać zbyt wiele czasu, bo zależy nam na jak najszybszym dotarciu do miejsca docelowego. Check-iny, kontrole, odprawy i wszelkie inne formalności niejednej z nas spędziły sen z powiek. Czy tę przestrzeń da się oswoić, a nawet polubić? Odpowiedź brzmi: tak.
Propozycja dla wymagających podróżnych
Jest to możliwe m.in. dzięki takim inicjatywom jak Strefa VIP Line na Lotnisku Chopina, którą niedawno uhonorowano tytułem „Luksusowej Marki Roku” w kategorii „Najwyższa Jakość”. Sztandarowa usługa warszawskiego portu lotniczego to gwarancja komfortu podróży, całkowitej prywatności oraz najwyższego poziomu obsługi. W luksusowych, nowoczesnych, a zarazem przytulnych wnętrzach wypoczniemy lub rozprostujemy nogi przed forsującym lotem, odświeżymy się po podróży, obejrzymy telewizję lub w spokoju poczytamy. Pomyślano również o rodzicach z małymi dziećmi – mają oni do dyspozycji przewijak.
Na Lotnisku Chopina strefa znajduje się z dala od głównej części terminala, więc panuje tam cisza i spokój. Salony VIP Line są również idealną przestrzenią ”biurową” – w oddzielnym pomieszczeniu można popracować przy komputerze, zorganizować spotkanie biznesowe i przeprowadzić telekonferencję. Strefa ma dostęp do szerokopasmowego Internetu, a na specjalne życzenie obsługa zorganizuje poczęstunek dla gości i zapewni, wszystko czego potrzebują.
To jednak nie koniec udogodnień. Wielkim ułatwieniem jest oddzielny i ogrodzony parking, na którym można zostawić samochód na cały czas podróży. Strefa posiada indywidualną kontrolę biletowo-bagażową, celną i paszportową. W razie potrzeby pracownicy pomagają wypełnić niezbędne dokumenty. Dbają też o to, aby klient na czas dotarł na pokład. Pasażer sam może zdecydować, czy chce wejść do samolotu jako pierwszy, czy jako ostatni. Na płytę lotniska przewiezie go luksusowa limuzyna. Wszystko po to, aby każdy gość poczuł się wyjątkowo – zarówno przed wylotem, jak i po przylocie.
Strefa VIP Line „Luksusową Marką Roku”
Jakość usług Lotniska Chopina doceniono w branży. Stołeczna Strefa VIP Line została uhonorowana tytułem „Luksusowej Marki Roku” w kategorii „Najwyższa Jakość”. Luksusowa Marka Roku to prestiżowe wyróżnienie, które przyznaje się krajowym oraz zagranicznym firmom i usługom, które charakteryzują się najwyższą jakością i wysokimi standardami obsługi klienta. Nagrodę wręczono podczas gali w warszawskim hotelu Renaissance 21 listopada 2022 roku.
– Tytuł „Luksusowej Marki Roku” dla strefy VIP Line to docenienie starań całego naszego zespołu. Bardzo cieszę się, że usługa, która 10 lat temu została udostępniona komercyjnie pasażerom Lotniska Chopina, zyskała uznanie i na trwałe wpisała się w ofertę ekskluzywnych propozycji dla klientów warszawskiego portu lotniczego – powiedziała odbierając wyróżnienie Anna Dermont, rzecznik Lotniska Chopina.
Strefa VIP Line została stworzona z myślą o najbardziej wymagających pasażerach, którym zależy na komforcie podróży i prywatności. To gwarancja najwyższego poziomu obsługi.