Otylia Jędrzejczak nie zwalnia tempa!
Kolejny projekt mistrzyni olimpijskiej jest związany z... edukacją.
Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska, założycielka fundacji i mama, została ambasadorką wody źródlanej Nestlé Pure Life, która ma pozytywną opinie Instytut Matki i Dziecka do codziennego picia przez dzieci powyżej 1 r.z. Razem z marką prowadzić będzie wiele ciekawych działań!
- Bycie ambasadorką Nestlé Pure Life sprawia mi ogromną radość, nie mogę doczekać się naszych wspólnych projektów. Mamy już wiele planów, o których będę mogła opowiedzieć wkrótce. Współpraca z Nestlé Pure Life jest szczególnie wyjątkowa, ponieważ wartości oraz idee, które popularyzuje marka, są mi niezwykle bliskie. Wraz z moją fundacją od lat działamy na rzecz edukacji rodziców oraz dzieci. Robimy wszystko, by uświadomić im, że mistrzowska forma to nie tylko trening, ale przede wszystkim dobre nastawienie, styl życia – mówi Otylia Jędrzejczyk.
Kampania pod hasłem „Odkryj mistrzowską wodę dla całej rodziny” będzie prowadzona przez markę wody źródlanej Nestlé Pure Life oraz ambasadorkę marki Otylię Jędrzejczak głównie w internecie. Jej celem jest promocja zdrowego stylu życia oraz kształtowanie nawyków zdrowego nawodnienia.
Ziemniaczki zostaw, ale… nie zapomnij popić wodą
O tym, jak ważne jest zdrowe odżywianie dla prawidłowego rozwoju dziecka, lekarze i naukowcy opowiadają od dawna. Warto, żeby w debacie publicznej równie dużo uwagi poświęcić rozmowom o nawodnieniu organizmu i skutkach odwodnienia. To szczególnie ważne w przypadku rozwijającego się ciała młodego człowieka, który na ogół wykazuje się większą aktywnością niż dorosły. Żywe srebro, mówią. A jeśli twoja pociecha aspiruje na mistrza sportu, jego zapotrzebowanie na wodę znacząco wzrasta.
- W swoim domu dbam o to, by dawać dzieciom dobry przykład. Podaję im wodę w atrakcyjny sposób – ostatnio szczególnie pokochały tą w kolorowej butelce od Nestlé Pure Life. Słodkie przekąski zamieniam na warzywa i owoce, a także aktywnie wprowadzam zabawy ruchowe, tak by aktywność fizyczna kojarzyła się dzieciom z zabawą. Cieszę się, że teraz będziemy mogli edukować na jeszcze większą skalę i utrwalać zdrowe nawyki u dzieci – mówi Otylia Jędrzejczak.
Nauka dobrych nawyków – im wcześniej, tym lepiej
Kampania skierowana jest do rodziców, ponieważ to właśnie oni są wzorem do naśladowania dla dzieci. Edukacja rodziców pozwoli wychować kolejne pokolenia ludzi zdrowych, ale i świadomych konsumentów.
- Hasła, które szczególnie głośno będą wybrzmiewać w naszych działaniach mają przede wszystkim podkreślać wartości, które sama stosuję od lat. Musimy sobie uświadomić, że zmiany nawyków warto zaczynać małymi krokami, np. od regularnego picia wody oraz wybierania jej zamiast słodkich napojów, codziennych spacerów – najlepiej całą rodziną! - czy ograniczeniu spożywania mięsa do trzech-czterech dni w tygodniu – podkreśla Otylia Jędrzejczak.
Wizerunek Otylii Jędrzejczak pojawił się dotychczas w kampanii display, a także w sklepach, na półkach z wodą Nestlé Pure Life. Ambasadorka marki wzięła także udział w sesji zdjęciowej, której efekty będzie można oglądać m.in. w magazynie VIVA.
Na dzieciaki czekają natomiast wody butelkowane Nestlé Pure Life w nowej odsłonie. Na opakowaniach kryją się kolorowe zwierzęta, które można wytropić, a sportowe zakrętki ułatwiają popijanie wody także w trakcie zabawy. Teraz pozostaje tylko przypominać im o piciu wody, gdy w ferworze nawet nie odczują pragnienia. Miej pod ręką dodatkową butelkę lub dwie, specjalnie dla dzieci.
Materiał powstał z udziałem marki Nestlé