"Odkryj nieoczywiste" w centrum Warszawy! Dobry smak w nietuzinkowej przestrzeni
2 września na mapie Warszawy zagościło miejsce, które przyciąga designem, atmosferą, a także nieoczywistymi... smakami!
W ramach kampanii "Odkryj nieoczywiste", marka 1664 Blanc stworzyła niezwykłe miejsce w centrum Warszawy, na ul. Marszałkowskiej 32. Przestrzeń ta wabi niespotykanym wcześniej designem i atmosferą, które zachęcają do wspólnego spędzania czasu.
Chętni mogą tam także skosztować białego piwa 1664 Blanc, które łączy nieoczywiste nuty skórki cytrusów oraz kolendry, co sprawia, że jego smak jest wyjątkowo delikatny. Cechą charakterystyczną piwa jest również niebieska butelka.
Na oficjalnej inauguracji projektu "Odkryj nieoczywiste" pojawiło się grono znakomitych gości, m.in. Malwina Wędzikowska, Piotr Czaykowski, Olga Bołądź, Maciej Musiałowski, Andziaks czy Sandra Dorsz, a uroczystość uświetnił wyjątkowy koncert Ofelii.
W trakcie wydarzenia zaprezentowano również: torbę zaprojektowaną we współpracy z Anną Kuczyńską, zapachy znanego konceptu Mo61 oraz okulary Sirene Eyewear inspirowane estetyką 1664 Blanc. Produkty znajdowały się w specjalnie wydzielonych strefach, idealnie wpisujących się designem w wystrój wnętrza. Dzięki temu ich strona wizualna była dodatkowo podkreślona, a one same przypominały małe dzieła sztuki.
Przestrzeń stworzona przez markę 1664 Blanc, która mieści się na ul. Marszałkowskiej 32, przyciąga więc nie tylko amatorów piwa 1664 Blanc, ale też fanów designu oraz osoby, które lubią nieoczywiste eventy. Chętni mogą ją odwiedzać do 15 października.
Na inauguracji kampanii "Odkryj nieoczywiste" także w stylizacjach gości królował kolor kobaltowy, który nawiązywał do wyglądu butelki białego piwa z nutami cytrusów i kolendry. Czy będzie on też trendował w najbliższych sezonach na ulicach (nie tylko) polskich miast? O to zapytaliśmy Piotra Czaykowskiego. - Kobalt jest zawsze modnym kolorem, tylko bardzo niedocenionym i bardzo rzadko wykorzystywanym, szczególnie poza sezonem letnim. W lecie jeszcze on się zdarza, bo pasuje do wody, pasuje do nieba, natomiast jesienią jest to faktycznie nowy trend - odpowiedział.
Niesamowite doznania towarzyszyły gościom także podczas występu Ofelii. Docenili oni nie tylko talent muzyczny artystki, ale też jej styl. - Ofelia jest wspaniałą artystką i każda możliwość zobaczenia jej koncertu sprawia, że chcę tam być. Kiedy tylko mam wolne, jestem - zdradził nam Maciej Musiałowski.
Jeśli wasza ciekawość została rozbudzona, zobaczcie relację z uroczystej inauguracji kampanii “Odkryj nieoczywiste”. Odwiedzicie to miejsce?